Jump to content
Sign in to follow this  

Recommended Posts

hallo , zelf heb ik vershillende baardagamen en in 1 bak heb ik zelfs 4 baardagamen zitten en dat gaat heel goed af maar ik wil zelf ook wel ermee gaan paren enz maar ik weet niet hoe ik nou kan zien wat een mannetje en een vrouwtje is ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Jerry23,

 

Op onze site staan foto's waar je aan kunt zien wat een man of vrouw is.

 

Groetjes Marc B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
hallo , zelf heb ik vershillende baardagamen en in 1 bak heb ik zelfs 4 baardagamen zitten en dat gaat heel goed af maar ik wil zelf ook wel ermee gaan paren enz maar ik weet niet hoe ik nou kan zien wat een mannetje en een vrouwtje is ??

jah dat klopt jah maar ik zie niet echt waar ik dan op moet letten en bij ons heb je ook wel winkels waar ze ze verkopen maar die zeggen ook allemaal wat anders ?

moet ik ergens specifiek op letten ? of zou ik er ook een foto van kunnen maken dat jullie het voor me kunnen zien ??

zou me erg helpen

 

mvg jerry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een foto kan wonderen doen.

De punten waar je diend op te letten zijn, aan de inzet van de staart achter de cloaca dien je twee bultjes waar te nemen als het om een man gaat enkel een lipje of het ontbreken van de bultjes dan gaat het om een vrouw.

Hiervoor dien je de staart omhoog te tillen

mannelijk.JPGVrouwelijk.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Jerry,

 

Dit zijn dus duidelijke foto's, mocht je toch twijvelen is het beter dat je foto's

van je dieren neemt op de wijze hierboven getrokken en op

het forum plaatst.

 

Groetjes Marc B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×