Jump to content

Recommended Posts

Na het ongeluk en de vele pech die ik gehad heb met de dieren van de USA heb ik zelf heel wat rondgereden, gebeld en gemaild om nieuwe dieren aan te kopen .Zet daarom even mijn nieuwe aanwinst van de laatste drie maand even op het forum .

EOWIEN trans vrouwtje van Eric

th_DSC05449.jpg

th_DSC05451.jpg

ARWAN transvrouwtje van Kuno

th_DSC05446.jpg

th_DSC05447.jpg

BELLE II transvrouwtje van Erwin

th_DSC05452.jpg

BEEST II Transman van Erwin

th_DSC05455.jpg

th_DSC05456.jpg

MERCEDES Hypo trans vrouw

th_DSC05471.jpg

th_DSC05472.jpg

th_DSC05473.jpg de rest komt nog

 

Groeten

Patrick en Daniella

Edited by JDG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er begint al aardig wat kleur in het transje van ons te komen die hypotrans vrouw vind ik prachtig maar dat wist je al.

 

mocht je met de hypotrans gaan kweken raad ik aan niet die 2 hypotransen opelkaar te zetten.

 

en de foto's moet je niet met html code plaatsen ;) dat is moeilijk te bekijken het beste kan je de aanbevolen optie kiezen bij generate code onderin ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier het vervolg

BLEU Trans man

th_DSC05468.jpg

th_DSC05469.jpg

th_DSC05470.jpg

Dit zijn de transen

STEPHANIE blood vrouwtje

th_DSC05465.jpg

th_DSC05466.jpg

th_DSC05467.jpg

SOPHIE Blood vrouw

th_DSC05474.jpg

th_DSC05475.jpg

th_DSC05476.jpg

th_DSC05477.jpg

Groeten

patrick en daniella

Edited by JDG

Share this post


Link to post
Share on other sites

prachtige baardjes

de eerste vier heb ik al in het echt mogen bewonderen

 

de hypo trans vrouw is ook een hele mooie

 

fantastisch !!!!

zoveel moois bij elkaar

 

de bloodjes zijn beeldschoon

 

groetjes

d+n

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgende

HARALD man

th_DSC05479.jpg

th_DSC05480.jpg

TINE vrouwtje

th_DSC05481.jpg

th_DSC05482.jpg

WISKE II Blood vrouw ??

th_DSC04994.jpg

th_DSC05445.jpg

SUSKE II super orange man

th_DSC05441.jpg

th_DSC05442.jpg

dat is het even

Groeten

Patrick en Daniella

Edited by JDG

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben zeer benieuwd naar tine als ze verveld is , als ik haar staart nu zie

 

je hebt echt een prachtige collectie dieren

 

om heel trots op te zijn

 

groetjes

d+n

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou zijn er nog meer foto's :D de kleine bloods zijn schitterend en ik ben heel benieuwt naar tine als ze uit de vervelling komt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Patrick en Daniella,

 

Gefeliciteerd met je prachtige nieuwe aanwinsten. :cheer:

 

Hopelijk hebben jullie nu meer geluk met de dieren als een tijdje terug.

 

Zou je aub de foto's wel willen verkleinen want deze zijn te groot

voor op het forum.

 

Of iemand van de moderators mag dit ook, ik kan het zelf niet. :huh:

 

Groetjes Marc B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hier het vervolg

BLEU Hypo Trans man

th_DSC05468.jpg

th_DSC05469.jpg

th_DSC05470.jpg

Dit zijn de transen

STEPHANIE blood vrouwtje

th_DSC05465.jpg

th_DSC05466.jpg

th_DSC05467.jpg

SOPHIE Blood vrouw

th_DSC05474.jpg

th_DSC05475.jpg

th_DSC05476.jpg

th_DSC05477.jpg

 

Groeten

patrick en daniella

was nog een foutje Bleu is een hypo trans man

groeten

Edited by JDG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marc gebruikte in het verleden een andere fotoshop maar dan was het zo klein dat de mensne er bijna naast keken heb nu deze genomen maar hoe de grote aan te passen weet ik niet .Nu heb de meldingen opgesplitst omdat ik niet over het geheugen zou gaan dus dat gaat toch?

Groeten

Patrick en Daniella

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nou zijn er nog meer foto's :D de kleine bloods zijn schitterend en ik ben heel benieuwt naar tine als ze uit de vervelling komt.

Ja Eric en jij weet vanwaar ze komen heb een goede keuze gemaakt en ben terug geweest :D:D Wat Tine betreft komt van Kellerbeck en is pas 2 en 1/2 week nog niet verveld geweest ,dus dacht als ze dan nog moet vervelen en ze heeft nu al zo een kleur wat gaat dat dan worden ?

Dus hou je op de hoogte ook van de bloods dat zijn echt rode :cheer::cheer::cheer:

 

Groeten

Patrick en Daniella

Share this post


Link to post
Share on other sites
prachtige baardjes

de eerste vier heb ik al in het echt mogen bewonderen

 

de hypo trans vrouw is ook een hele mooie

 

fantastisch !!!!

zoveel moois bij elkaar

 

de bloodjes zijn beeldschoon

 

groetjes

d+n

Ja en we zien elkaar nog als die allemaal groot worden heb ik hier een heel karwei op mijn nek gehaald zal handen te kort hebben van drie dieren naar 14 stuks .Waarvan er reeds een heel deel volwassen zijn ,maar dat weten jullie toch bedankt en de groeten aan davy.

Groeten

patrick en Daniella

Share this post


Link to post
Share on other sites
Marc gebruikte in het verleden een andere fotoshop maar dan was het zo klein dat de mensne er bijna naast keken heb nu deze genomen maar hoe de grote aan te passen weet ik niet .Nu heb de meldingen opgesplitst omdat ik niet over het geheugen zou gaan dus dat gaat toch?

Groeten

Patrick en Daniella

Hoi,

 

Ik wil het niet vervelend doen maar de prachtige foto's van de schitterende

baardjes zijn echt te groot.

Moet steeds scrollen om te beauty's te bekijken.

 

Regels zijn regels, ik hoop dat iemand anders van de moderators ze

dan maar wil verkleinen aub.

Zoniet worden ze helaas verwijderd.

 

Groetjes Marc B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo patrick en Daniella

dat ziet er goed uit zeg!!!

 

ik heb hier ook nog wat mooie supertransen die je gereserveerd had,maar had er niks meer op gehoord ineens... kom je die nog halen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo Patrick en Daniella na even een klein uurtje bezig te zijn geweest :wacko: om je foto's aan te passen kan ik met trots zeggen dat je daar een prachtige collectie bij elkaar hebt :rolleyes:

E

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Jo, ;)

 

Hartelijk bedankt voor het verkleinen van de foto's, en

de zeer duidelijke uitleg. <_<

 

Groetjes Marc B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zo Patrick en Daniella na even een klein uurtje bezig te zijn geweest :wacko: om je foto's aan te passen kan ik met trots zeggen dat je daar een prachtige collectie bij elkaar hebt :rolleyes:

E

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het zijn prachtige baardjes!

 

Heel mooi!!! Ben benieuwd voor de kleinere baarjes als ze groot zijn... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wat dat kleintje betreft (Tine) was zo extreem als ik ze nu niet meegenomen had was ze zeker weggeweest .Dat van die pech is iets waar ik niet kan aan doen zal ik nog even duidelijk maken .

Hoi Patrick ;)

 

Ik zeg niet dat dit iets waar je aan kan doen en denk niet dat dit in iemands bedoeling ligt ook.

Ik wil alleen maar aanhalen als je een diertje haalt van 2en 1/2 week dat dit zeker heel wat risico in houd en als er iets zou mislopen dat dit dan ook niet de fout van de kweker kan zijn, om de eenvoudige reden dat er bij elk nest wat zwakkere dieren kunnen tussenzitten.

Dus ik begrijp ook dat je op dat moment voor een dilema staat en de weegschaal heeft doorgeslagen naar aankopen.

Ikzelf zou het niet doen en de optie vragen om te reserveren een eerlijke kweker zou dit toch allesinds moeten begrijpen of je zou toch op zijn minst een garantie zwart op wit moeten verkrijgen.

Dit zal dan ook niet waarschijnlijk om baardjes gaan van 30

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie dieren

 

 

er zitten er een paar tussen die ik wel hebben wil :rolleyes:

 

groetjes

 

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zo Patrick en Daniella na even een klein uurtje bezig te zijn geweest :wacko: om je foto's aan te passen kan ik met trots zeggen dat je daar een prachtige collectie bij elkaar hebt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo ben net terug en lees weer iets dat echt niet ophoudt he Marc ,kan niet antwoorden als ik niet thuis ben .Dat de dieren ziek waren nogmaals dat is niet mijn of onze schuld .Wat de Transman betreft is iets dat misschien ja of neen een foutje was van mijn vrouw maar dood laten bakken dat noemt gij een deftige uitfdrukking of beleefd zijn .Wat je produkten betreft kan je ergens aanhalen op eender waar op het forum dat ik het slecht vond ???????????Dat zand heb ik enkel een mening gevraagd omdat ik er zelf niet zo tevreden van was vanwege het stof .Niet dat het slecht is !!!!!!Wat de rest betreft al de nodige vitamine en andere zaken idem heb ik ergens als item aangehaald dat het slecht is NEEN .Heb vermeld dat ik bij al dat vele dat we gebruiken soms mijn twijfels heb in de natuur staan er ook geen kast vol potjes daar is enkel wat de natuur aanbiedt .Dus ik gebruik je produkten en ben tot op heden daar nog steeds tevreden mee .Dat je iets op lange termijn opbouwt begrijp ik en dat het snel afgebroken wordt is ook als het product niet voldoet maar is dat het geval NEEN ofwel soms ????? Ik ben helemaal niet gefrusteerd het enige dat ik wel moeilijk mee heb is dat ik bij mensen te raden ga en bij de meeste niks van problemen heb en veel raad bekom en geholpen ben .Maar als ik dan zoiets van mails van iemand als jou bekom wil ik het nog buiten het forum houden maar je houdt werkelijk niet op he .Heb reeds meerdere keren gevraagd laat het erbij of zoek je me echt kwaad te krijgen dit forum dat je volgens mij toch opgericht hebt is de bedoeling van elkaar te helpen en niet om ruzie op te maken .Je hebt niks verkocht aan me en je reputatie kan niet besmeurd worden goed zo dan ben je tevreden en ik had er een zware kater van en heb mijn dieren ergens anders aangekocht .LAAT HET HIERBIJ AFGESLOTEN HOOFDSTUK !!!!

 

Groeten

Patrick en Daniella

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×