Jump to content

Recommended Posts

Mn ene man zn buik voelt nogal erg hard aan in tegenstelling tot mn andere 3 baardjes waarvan de buik zacht aanvoelt..

Hij eet altijd heel goed, hij is erg actief, geen problemen met de ontlasting, en ie vertoont geen enkele symptonen van eender welke ziekte.

 

Iemand een ide

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Marvin,

 

Is van hieruit moeilijk te beoordelen.

 

Maar zo te lezen is er weinig of niets aan de hand.

 

Als je het toch niet vertrouwd is het toch altijd verstandig om er even mee

langst een dierenarts te gaan.

 

Groetjes Marc B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik maak me nogal wat zorgen want het is mn lieveling. Daarom dat ik hier snel ff mn vraag stelde, mss dat iemand anders dit ook al eens heeft ondervonden bij zn baardje.

 

Kga morgen maar een afspraak maken met de DA. Kzal ze dan allemaal maar eens laten onderzoeken uit voorzorg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Marv ;)

 

Als je het zaakje niet vertrouwd is het best om eens langs te gaan bij de dierenarts.

Een harde plek in de buik zou kunnen duiden op verstopping, maar aangezien je baardje goede stoelgang heeft zal het hier wel niet aan liggen.

Om zomaar een ander oordeel te vellen is wat riskant zonder dat men het baardje ziet en kan dus het beste door een DA bekeken worden.

Ikzelf heb toch zoiets nog niet opgemerkt, misschien andere hier wel <_<

Alvast veel succes morgen en is alles in orde :)

 

Grtzzzz :D Jo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is gans de buik die hard aanvoelt, de andere hun buikjes zijn zacht en soepel.

kzal morgen eens goed op hem letten en kijken als ie problemen heeft om stoelgang te maken.

 

Zowiezo ga deze week naar de DA, hopelijk is er niks aan de hand. Je hoort er wel nog van :)

 

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×