Jump to content
Sign in to follow this  
marjolein

Hoelang Duurt De Paartijd?

Recommended Posts

hallo allemaal ik vroeg me af hoelang duurt de paartijd?

mijn mannetje eet nog steeds weinig (alleen als hij zin heeft) en zit maar voor het ruitje heen en weer te lopen. ik zie duidelijk dat zijn staart wortel dunner wordt, dus hij raakt wat gewicht kwijt. als het eten dicht langs zijn neus loopt hapt hij "lekker makkelijk", maar jagen heeft hij geen zin in. ik zou toch blij zijn als hij weer lekker gaat eten.

Hij heeft in februarie nog een wormenkuur gehad.

in de bak is het 30 graden en onder de lamp zo'n 45 graden dit lijkt mij de juiste tempratuur. ik denk dat dit toch te maken heeft met paardrift en hoop ik dat er toch snel een eind aan komt, maak me toch een beetje zorgen.

groetjes marjolein

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi

ik hoop het met je hoor,ik heb nu nog 3 mannen zitten, en het is dus dagelijks heibel in huis,maar het einde is nog niet in zicht. eet gewoontes verschillen van dier tot dier,en zolang hij niet onder z,n normale gewicht komt zal er weinig aan de hand zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi anita bedankt voor je berichtje maak me toch zorgen ga proberen zijn ontlasting op te vangen ( hij poept niet veel, maar eet natuurlijk ook niet veel) en toch nog maar een keer laten nakijken. even om mezelf gerust te stellen.

groetjes marjolein

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi

de arts heeft maar een drupje nodig hoor,duurt 3 min,en klaar!

je kan gewoon naar een arts bij je in de buurt,mocht er een probleem zijn kan je alsnog verder op!

laat weten wat er uit komt oke!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×