Jump to content
ingel

Voorstel

Recommended Posts

is het niet een idee om een boekje met info uit te gaan brengen of meer zegmaar een blad van reptie-farm dat beetje gaat over reptielen enz,

per kwartaal uit te laten brengen voor de mensen die dat willen?

 

dacht ik aan lijkt me wel leuk idee

Share this post


Link to post
Share on other sites
is het niet een idee om een boekje met info uit te gaan brengen of meer zegmaar een blad van reptie-farm dat beetje gaat over reptielen enz,

per kwartaal uit te laten brengen voor de mensen die dat willen?

 

dacht ik aan lijkt me wel leuk idee

voor zo een iedeen moet u bij mark zijn

 

vind het een goed idee voor vereenegingen zonder forum

wat zal er in een tijdschrift staan wat niet op het forum staat?

 

GROETJES

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

een totaal reptielen tijdschrift lijkt me geen gek idee die zijn er volgens mij niet. in het nederlands. maar om nou een tijdschrift te maken met voornamenlijk baardagamen lijkt me niet echt nodig.(ookal zou ik het wel leuk vinden)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeker een leuk idee...

 

Maar dan zou het jammer zijn als het een promotie/propogande tijdschriftje van kwekers gaat worden denk ik.

 

Maar het leukst is, van baardagaam tot slang naar gekko toe of zo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja alles bij elkaar stoppen had ik ook in men hoofd, maar dat zou mark moeten beslissen natuurlijk, alle soorten dieren, gewoon beschrijvingen erbij, foto's en bijvoorbeeld ervaringen van kwekers,

 

mensen zouden advertentie's in kunnen zetten,

dit forum heeft inmiddels bijna 1200 leden, kweet zeker dat je met zo'n blad toch minimaal wel 50 leden kan trekken.

 

tis een idee/voorstel

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Ingel,

 

Een heel leuk voorstel. :rolleyes:

 

Helaas hebben wij hier geen tijd voor. :(

 

Maar dit moet andere er niet van weerhouden. ;)

 

Groetjes Marc B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi ingel;)

 

Een leuk voorstel, maar jammer genoeg heel moeilijk te verwezenlijken.

Een tijdschrift uitbrengen kost immers veel tijd en geld.

Geld zou je kunnen halen via advertenties, maar dit is waarschijnlijk niet de bedoeling om een tijdschrift uit te brengen die bulkt van de advertenties.

Dan tijd, wie gaat er zich geroepen voelen om deze taak op zich te nemen?

Wij zijn allemaal hobbyisten met een dagtaak en steken nu al behoorlijk wat tijd in het forum om zoveel mogelijk te helpen waar het kan.

En dan is er nog de vraag naar artikels, wie gaat er artikels schrijven? waar gaan de artikels vandaan blijven komen? Ook moeten deze gestaafd zijn op ervaringen en wetenschappelijk verandwoord zijn ......enz

Eerlijk gezegd zie ik hier direkt het nut van in en is het volgens mij beter dat je je lid maakt van een vereniging, deze mensen brengen meestal een clubtijdschrift uit met artikels van diverse aard en meestal hoor je ook meer en meer de roep naar nieuwe artkels, niettegenstaande dat deze verenigingen op een behoorlijk aantal tellende leden kan rekenen.

Ook zijn dit vzw's, dus verenigingen zonder winstoogmerk.

Nogmaals vind ik het heel positief van je dat je zo denkt, maar zoals je begrijpt is dit heel moeilijk te realiseren.

 

Grtzzzz :D Jo

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke, er zijn denk ik altijd wel mensen die een stukje willen schrijven voor zoiets met foto's erbij, over voedseldieren en gewoon diersoorten appart, goed tijd dat is een geval appart, maar verder is het meschien wel leuk, kdacht zal dr is topic over openen, meschien als je 2 x per jaar blad uitbrengt die goed vol staat zou toch wel moeten redden, en verder kwa tijd is dat meschien ook nog wel te doen,

of meschien moeten andere mensen zich er voor inzetten, maar lijk me bv leuk om stuk te zien over mark en zn baardagamen met een kweekverslag en info over kleurlijnen en dan weer een kameleon kweker en de volgende weer stuk over slangen, zou wel mooi blad zijn denk ik :)

 

:cheer:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mishcien modern aanpakken...

 

Gewoon op eht forum de tijdschift uitbrengen, e dan Raten. Kijken of mensen eht echt leuk vinden..

 

Eenisgte wat het kost is tijd, en geen geld.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kunnen we doen ja, wie wilt hieraan meehelpen dan?

steld dit forum zich beschikbaar voor zoiets?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi ;)

 

Een nieuw topic beginnen in de vorm van bv. eigen ervaringen of soortbeschrijving is natuurlijk een goed idee.

Maar zo een topic heeft alleen maar een meerwaarde als het echt eigen ervaringen zijn en niet klakkeloos van andere sites dingen gaat copie

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke lets go :cheer:

wie begint haha niet allemaal tegelijk:p

 

maar gewoon eigen ervaring foto's erbij, want iedereen ervaard toch weer anders, maar het is ook leuk om bepaalde dingen te weten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×