Jump to content

Recommended Posts

Zondag op de beurs in Houten stond er weer volop. Ik weet niet waar je het verder nog kan kopen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marc heeft het normaal ook maar hij stond niet meer achter de kwaliteit

mischien weet hij waneer er weer komt ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan het ook gewoon per post bestellen bij golliwoog.nl

Toevallig had ik hier een mailtje naar toe gestuurd omdat het erop leek alsof alleen groothandels er konden bestellen. Maar dat is niet zo.

 

Ik weet niet of ik een stukje van de mail mag quoten, maar dat hoor ik dan wel weer:

Goedenmorgen henry

 

Uiteraard kunnen ook "particulieren " de golliwoog bestellen.

Per plantje 2.50

Er zitten er 6 op een tree of 12 in een doos.

Portokosten helaas 6.20 of je er nu 1 of 12 besteld.

 

Ze verzenden op dinsdag en je moet je adres enzo via mail opgeven...

 

Ik kwam erop door een of andere site en heb toen het eea proberen uit te vogelen.

 

Maar eigenlijk nog niet besteld omdat ik er te weinig vanaf weet.

 

Maar nu zie ik hier ineens ook een topic over Golliwoog.

 

Vraag dan maar direct: hoe en waarvoor is het te gebruiken?

gaat zo'n plantje wel even mee? Of is het na 3 dagen volledig verwoest?

Het lijkt een goede voeding te zijn maar eten ze dan ook nog wel wat anders als je zo'n plantje in je terrarium zet?

 

Ik bedoel : ik heb ervaring met wandelende takken, los in een plant in de huiskamer: Deze verorberen de plant sneller dan deze kan groeien en dus moet de plant regelmatig vervangen worden.

En: Als deze plant in het terrarium staat eten ze dan niet alleen maar van de plant? zodat ze geen trek meer in krekels ed hebben . Dit in verband met de vitamines en kalk die over de krekels gaat... en niet over zo'n plant natuurlijk...

Het enige wat ik op www kon vinden was die reclame, cq site waar ik net over vertelde

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zet de plantjes niet in het terra bij m'n baardjes, anders zijn ze binnen 10 minuten kaal. ik heb ze op de vensterbank staan en knip gewoon iedere keer wat af en dat doe ik over de groente. zijn de plantjes bijna op, dat ze niet meer zo goed groeien dan mogen de jonge baardjes ze hebben om helemaal kaal te (vr)eten. ze zijn er hier allemaal wild op.

 

groetjes Shinny

Share this post


Link to post
Share on other sites

het verminderen van kwaliteid was zuiver te wijten aan het zeer slechte transport,en omdat ze de vraag niet aankonden er veel kleinere plantjes werden toegestuurd

 

de plantjes komen toe in een doos,en tijdens het transport word er wel eens met deze dozen gehooid,en breekt er meer af dan goed is.

waneer de dozen geopend worden en er meer plant los in de doos zit dan in de potjes is de kwalteid niet optimaal te noemen

 

er is veel werk en plaats en tijd nodig om deze goliwoog plantjes terug verkoopbaar te maken

 

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×