Jump to content

Recommended Posts

Hallo

Wij hebben eitjes van onze baardjes maar nu is onze vraag hoelang duurt het voordat Ze uitkomen.? Ze liggen nu al 84 dagen in de broedstoof. Vanaf 16 januari.

Ik hoop dat iemand een antwoord heeft.

De eitjes zien er mooi rond uit er lopen ook aders doorheen en ze zijn in de loop der tijd ook flink gegroeid.

Groetjes Daisy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo en welkom op het forum ;)

 

84 dagen is al behoorlijk lang, dus ik veronderstel dat de broedtemperatuur vrij laag staat <_<

Alles heeft dus te maken met de temperatuur van uitbroeden, maar aangezien jouw eitjes er nog goed uitzien hoef je je dus geen zorgen te maken.

Dus als de uitbroed temperatuur vrij hoog staat kan je uitkomst verwachten vanaf een dag of 50 maar hoe lager de temperatuur hoe langer ze nodig hebben om uit te komen.

Maar opzich is dit dus zeker niet slecht.

Als de eitjes deuken gaan vertonen zal weldra de uitkomst volgen.

Proficiat en veel succes.

 

Grtzzzz :D Jo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

Bedankt voor het antwoorden.

Onze stoof staat tussen de 27 a 31 graden. Dit is de 1e keer dat we zelf onze eitjes uitbroeden dus ja is wel spannend maar baalde dat het al zo lang duurt haha maarja dan wachten we gewoon nog af

\Groetjes Daisy

Share this post


Link to post
Share on other sites

zou me niet te veel zorgen maken

zoals jo al aanhaalde heefd alles met de temperatuur te maken

 

zou er even een tweede termometer bijsteken(deze verschillen soms veel(zelfs de duurdere))

zelf hebben we al eens 92 dagen moeten wachten op uitkomst

 

geduld :rolleyes:

suk6 met de uitkomst

 

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

Okeej dan wachten we nog maar even haha. Maar is wel moeilijk want geduld is iets moeilijks voor mij :D:D.

Maar bedankt voor de antwoorden zogauw er iets meer is horen jullie het van mij en als het lukt zal ik ook wel fotos maken.

Iedereen die advies heeft ofzo laat het a u b horen want dit is de eerste keer eitjes voor ons dus ja wij moeten het ook nog allemaal leren.

Alvast bedankt allemaal.

Groetjes Daisy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×