Jump to content
Blackdash

Nieuw Terrarium

Recommended Posts

hallo ik heb heel veel info opgedaan over baardagamen en ben zeker om er 2 te kopen(een mannetje en een vrouwtje) maar ik moet nu nog beginnen met het zoeken voor een terrarium+verlichting+de inrichting kunnen jullie mij wat helpen ik ben totaal niet handig dus ik zou een afgewerkt terrarium kopen(in glas of hout wat is het beste?)

 

alvast bedankt

jannick

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok.

 

Maar dan moet je zorgen dat je 2 terra's hebt. Want je moet je man en vrouw een tijdje gescheiden houden. Deze gaan zowiezo paren.

Wil je nakweek??

 

Ivm terrarium: zelfmaak is niet zo moeilijk. Kijk hier maar op et forum staan een paar tutorials. En op google vind je ook vanalles.

 

Als je wilt posten welke afmetingen kunnen ze hier wat richtlijnen geef naar het wattage van de lampen. Maar dat moet je toch uittesten...

 

Grtzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi.

 

Nakweek komt meestal van mensen die er zelf intensief mee bezig zijn.

Als beginneling zou ik je toch aanraden om iemand mee te nemen die er verstand genoeg van heeft.

 

Greetz Regius

Share this post


Link to post
Share on other sites
wat is nakweek?

Nakweek is dus het gevolg van een paring als je met een koppeltje zit, ik denk dat fragrancy dit bedoelde :lol:

Als je dit niet wilt en het bij

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jup dat ze gaan paren en het vrouwtje eitjes gaat leggen.

Baby's dus...

 

Best 2 vrouwtjes dus. Als je er perse 2 wil.

En dan kun je ook beter nog een ander terrarium kopen als quarantaine bak. Als 1 baardje ziek(wormpjes ofzo) moet zijn, moet je die appart zetten.

 

Grtzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×