Jump to content

Recommended Posts

Ik heb een vraagje,ik heb drie baardjes zitten,1 man en 2 vrouwen,ze zitten in een bak van 1.50*0.70*100.het grote probleem is dat de man enkel interesse vertoont in 1 vrouw,da andere laat ie totaal links liggen.Iemand hetzelfde probleem?of weet er iemand de oorzaak?de vrouw dat ie links laat liggen is de grootste die ik heb,dus ze is niet kleiner ofzo,eet goed,op zich zie ik eigenlijk niets verkeerds,maar zou ze graag alle twee bevrucht zien,vandaar men vraag eigenlijk.

Mag ik van de gelegenheid gebruik maken om nog een vraag te stellen??ok,hier gaan we :) !!

de man is ongeveer al een twee tal maanden paargedrag aan het vertonen,heeft volgens mij al paar keer goed van bil geweest met die ene vrouw,is het normaal dat ik nog steeds geen eitjes voel bij het vrouwtje?kmoet eerlijk zeggen ben vooral luipjes gewoon,die gaan 1 keer van bil en daar heb je verschillende legsels van zonder probleem,maar die baardjes willen maar niet leggen!!

 

vele groeten,Bart en hopend op wat verduidelijkende antwoorden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Bart,

 

Komt meer voor dat een mannetje een bepaalde voorkeur heeft

voor een vrouwtje.

 

Een baardje bepaald zelf wanneer ze eieren aanmaakt.

 

Soms is dit al na enkele weken, soms duurt het maanden.

 

Groetjes Marc B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

of soms jaren :rolleyes:

 

ons heidy heefd alle mannen al gezien,en al is ze een prachtbaardje,geen enkele man vind haar opwindend genoeg

zelfs de hitsige reuzen van mark en gerrit hadden er geen zin in haar:angry:

 

na de winterrust heefd basking in een bui van hitsegheid en lange onthouding een poging gewaagd

jammerlijk waren we te laat met eitjes rapen

na de eerste eileg is ze al gestopt

 

geen nood,wat dit jaar niet wil lukken kanbinnen een maand of volgend jaar vanzelfs gaan

 

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

kan het niet een oorzaak hebben dat het vrouwtje wacht met leggen tot ze rust heeft , hij blijft haar bevruchten zeg je , ik zou haar nu eens een poos apart zetten , misschien dat ze dan de tijd rijp vindt om haar eitjes te gaan leggen ,

 

 

gr sylvia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi ;)

 

Ik denk dat je al een duidelijke uitleg van Marc gekregen hebt.

Dat hij het ene vrouwtje links laat liggen is niet zo ongewoon.

Wat je wel zou kunnen doen is nu even het mannetje apart zetten.

Als hij dan na een periode van apart zitten erop heeft en hij achteraf contact maakt met een vrouwtje zal hij niet zo kieskeurig zijn.

Op deze manier kan ook je vrouwtje die hij nu uitkiest even op adem.

 

Grtzzzz :D Jo

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok bedankt vo de tips en de goede uitleg iedereen,weet nu wat me te doen staat!!

p.s.Jo jouw mannetje doet het heel goed hoor,grtzzzzzzzzzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites
ok bedankt vo de tips en de goede uitleg iedereen,weet nu wat me te doen staat!!

p.s.Jo jouw mannetje doet het heel goed hoor,grtzzzzzzzzzzz

Blij te horen dat alles goed gaat :rolleyes:

Deze is nu toch al bijna twee jaar h

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zal eens een foto trekken.Zo vader zo zoon zeker :) !!ben ook benieuwd naar nakweek hoor,maar komt wel,effe afwachten,heeft trouwens reeds drie vrouwen ter zijne beschikking!!! B)

 

grtzzzzzzzzzzzzz bart

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×