Jump to content
Sign in to follow this  
Marv

Geslacht Van Mn Baardjes

Recommended Posts

Ik zou dus graag mn baardjes hun geslacht kennen, beiden zijn ze even oud (bijna 5 maand). Ik weet dat het een jaar kan duren eer je hun geslacht goed kan bepalen, maar ik kan zo lang niet wachten :)

 

Ik heb enkele foto's genomen, misschien kan iemand met wat meer kennis ervan zeggen wat hij of zij ervan denkt

 

Ik heb al gezocht op enkele websites waar ze uitleggen hoe je kan zien wat het geslacht is van je baardagaam, maar ik twijfel nog erg over het geslacht van

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ga voor 2 mannen , weet niet of er meer mijn mening delen , maar lijkt me in mijn ogen vrij duidelijk, dat zou dan inhouden dat je ze niet bij elkaar kan blijven houden , dit kan trouwens ook niet met 1 man en 1 vrouw , je moet dus zorgen dat 1 straks overgezet kan worden in een ander terrarium

 

gr sylvia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Marv ;)

 

Wat ik zie op de foto's zijn twee mannen.

Hopelijk blijf je hier ook nog wat hangen ;)

En ook zou het leuk zijn je even voor te stellen in het desbetreffende topic.

 

Grtzzzz :D Jo

Share this post


Link to post
Share on other sites

oeps,2 mannen,hou het in de gaten,het kan echt lang goed gaan zo,omdat ze vanaf het begin samen zitten,maar zet er geen vrouw bij want dan krijg je oorlog en veel stress.

oja,welkom op het forum!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de reacties en verwelkomingen :)

 

Ze hebben sinds de geboorte altijd samen gezeten, momenteel heb ik nog geen problemen met hun gedrag.

 

Binnen 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb vandaag langsgeweest bij mod JDG van dit forum, mooie dieren heeft ie daar ;)

Hij had 2 vrouwkes die bijna even oud zijn als mijn 2 mannekes. Deze 2 zijn vandaag dus veranderd van eigenaar. Tzijn 2 schatjes :wub:

 

Heb ze deze namiddag met elkaar laten kennismaken en alles loopt goed gesmeerd. Het lijkt alsof mn mannekes elk hun gedacht gezet hebben op een vrouwke :D

 

Ik mag van geluk spreken dat ik deze 2 gevonden heb. Had niet gedacht dat het ging mogelijk zijn om 2 vrouwtjes te vinden die even oud zijn als mijn mannen.. je ziet wel :)

 

 

Ik zal een van dagen enkele mooie fotokes maken en posten in de fotogalerij

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tzijn 2 schatjes :wub:

 

Heb ze deze namiddag met elkaar laten kennismaken en alles loopt goed gesmeerd. Het lijkt alsof mn mannekes elk hun gedacht gezet hebben op een vrouwke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×