Jump to content
Sign in to follow this  
Maarten..

Welk Geslacht?

Recommended Posts

Hallo allemaal,

 

Ik heb sinds kort 2 baardagamen.. 1 "man" van 9 maanden oud, en een "vrouw" van 2 jaar oud.

 

De vrouw is alleen maar aan het kopschudden (dat op en neer aan het gaan van het hoofd), waarvan ik dacht dat mannen dat deden als ze willen paren..

 

en

 

De man is met zijn pootje aan het zwaaien, waarvan ik dacht dat alleen vrouwen dat deden als ze willen paren.

 

Opzich is dat nog niet zo erg.. het vervelende is alleen:

 

Ze maken elkaar echt af (en dan met namen die van 2jaar is aggressief)!!

Ik heb nu een tussenschot in het terrarium zitten... maar wil wel graag weten wat voor geslacht ze zijn.

 

Dus als jullie mij zouden kunnen vertellen welk geslacht deze 2 baardagamen zijn dan zou ik jullie daar heel erg dankbaar voor zijn!

 

Baardagaam 1 :

 

geslachtb12.jpg

 

geslachtb1.jpg

 

Baardagaam 2:

 

geslachtb22-1.jpg

 

geslachtb23.jpg

 

Groeten,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo Maarten ,

 

kan je soms geen duidelijkere foto van dichterbij nemen want dit is bijna onmogelijk te zien en zullen we moeten gokken wat zeker niet de bedoeling is want dan weet je nog steeds niets meer ;)

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

lastig hoor! ik denk een koppeltje,maar zoals gerrit zegd,nu gokken is eigenlijk niks waard!maar als je agressie gaat zien is het wijs om ze uitelkaar te halen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke ik zal nog even duidelijkere foto's maken!

Ik ga ze sowieso uit elkaar halen (apart terrarium) maar ben dan wel nog nieuwsgierig :P

 

(Hee Anita, volgens mij hebben wij laatst gemailt, ik ben diegene die plotseling een zwangere baardagaam had)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi ;)

 

Op het eerste zicht lijken dit 2 mannetjes.

Bij baardagaam 1 zie ik toch de porie

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol

jaja!!

hihi.leuk hoor!!!

hou je me(ons) wel op de hoogte!!!!

maar een dier van 9 maanden in een terra met een dier van 2 jaar,ik zou het niet doen,het leeftijds verschil is te groot, in gewicht gezien! en je hebt je dametje pas een week,ze is zwanger,en ze moet nog wennen bij je!apart zetten maar,en vergeet niet om je stoof al aan te zetten om proef te draaien,

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk dat foto 1 een vrouw is , foto 2 is niet te zien , je moet ze vanaf de achterkant fotograveren en de staart zo hoog mogelijk optillen , dan is het duidelijk te zien

 

gr sylvia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×