Jump to content

Recommended Posts

DSCF0015.jpg

 

Nou dit is dus de creatie die ron heeft gebouwd.

Bovenste deel in het 1,50m tera van nala, hiernaast komt nog een 0,50m bak voor evt calamiteiten.

2e verdieping dat is het 1.00m terra van jack, hiernaast komt nog een 1.00m terra voor de kleintjes die straks uit het ei kruipen (met in dat terra een tijdelijke scheidingswand) en als ze groot genoeg zijn om ze weg te doen, willen we er 2 houden (of ik ruil met iemand) en kunnen ze daar in zonder scheidingswand.

Links beneden is nog een ruimte voor een 1.00m terra, (die er volgens mij ooit nog wel eens komt)

Aan de rechtse kant komen er nog deurtjes voor, want daar zitten alle stopcontacten, en komt evt het voer voor de baardjes.

De horizontale planken (5 stuks) kunne allemaal open zodat we makkelijk bij de bedrading van de verlichting kunnen komen.

Nou dat was mijn verhaal.

Hij is wel groot, en ik moet echt een trapje gebruiken om de bovenste te kunne voeren, maar ja wel meer ruimte nu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Esma,

 

Dit ziet er fantastie's uit. :rolleyes:

 

Ik wil jullie wel even waarschuwen, deze hobby kan verslavend

werken.

 

Groetjes Marc B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Esma

 

ziet er mooi uit hoor

een schouderklopje voor Ron :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

prachtig hoor,veel ruimte om de verslaving uit te breiden,makkelijk hoor een man die zoiets kan bouwen,weet ik alles van,fred bouwd hier ook alles zelf :D

anita

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi esma en ron ik had het jullie al verteld toen jullie hier waren

echt heel mooi

echt heel mooi gemaakt ron

we weten waar we moeten zijn als we met onze terrawand op problemen stuiten ;)

en wat marc al zegt en wat ik zelf al had gezegd dat laatste vak zal zeer snel

gevuld zijn hoor

want verslavend is het zeker :D

grtjssssssssssssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja we waren er al achter hoor dat het verslavend is!!!!! daarom die extra ruimte hihihi.

Ron bedankt jullie voor alle complimenten (loopt nu naast zijn schoenen hahahaha)

groetsels

Share this post


Link to post
Share on other sites

heel mooi gemaakt zeg :rolleyes:

wij gaan a.s. woensdag kijken naar een nieuw huis voor ons (hebben we toegewezen gekregen van de woningstichting), en we hebben nu al besloten als de woning te klein is voor een extra groot ter. erbij te zetten dat we de woning afwijzen......hoezo verslavend?? :D:D:D

 

gr.d

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat erg,moet je zo een woning afwijzen voor je diertjes :huh::P ,maar snap het best hoor,wij hebben 4 slaapkamers,en er worden er maar in 2 geslapen,gelukkig hebben we een doorzon woonkamer van 8 meter,met een paar jaar moeten de leguanen naar boven,maar tot die tijd zitten al mn kinders fijn bij ons beneden hoor. maar het helpt echt al je zelf bouwt ,dat weet je wel,kan je goed passen en meten :rolleyes:

veel succes hoor,we horen het wel!

anita

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D dankjewel, ik ga a.s. woensdag kijken en dan weet ik meer, hopelijk komt het helemaal goed, dan kunnen we voor gismo ook een mooi groot ter. aanschaffen of zelf maken dat weten we nog niet :rolleyes:

 

gr.d

Share this post


Link to post
Share on other sites

WOW!!!! wat een mooie kast!!!!

Dit is echt een uitkomst qua ruimtebesparing!!!

wooooow ik wou dat ik zo handig was, goh dan had ik het wel geweten hoor!!!

Mijn complimenten hoor!!

PS Hebben jullie niet toevallig een bouwtekening??? :D

groetjes, Brenda

hier nog een mooie foto van Bekkie

bekkiebeauty.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee sorry geen bouwtekening, ronald heeft het uit zijn hoofd gedaan en een schetsje gemaakt

Maar als je advies wilt, je kan altijd een persoonlijk berichtje sturen hoor, dan zal ron het wel willen beantwoorden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×