Jump to content
B22

Gewoon Mijn Foto,s Stelen

Recommended Posts

en ik bedoelde ermee te zeggen dat je zoals verder terug in het topic al werd gezecht je beter een naam door de foto kan zetten . :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

foto kopie functie uitzetten helpt niet hoor, ga maar naar marktplaats, klik op je toetsenbord op print screen en dan met point openen en dan rechtermuisknop plakken hopla heb je ook de foto, helpt niks als iemand foto's wilt jatten kan hij dat zo doen, maar daarom moet je gewooon een naam op je foto zetten op een rot plek zodat als hij de foto wil bewerken eerst de foto moet verknippen zodat ie niks meer aan de foto heb <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok,ik reager nu wel na de datum van de feiten

MAAR wij hebben in onze zoeketocht ook zo iets tegen gekomen

het was bij een mens in oudenaarde,die mens had super mooie cytrusse zitte(was op kappaza)wij afspraak maken om te gaan zien,die mens had enkel wildkleur zitte en wou ze verkopen als cytrus.bij kleintjes ziede da nog zo duidelijk niet,maar we hebben de ouders gezien,ware gewone wildkleure,en die mens zei dat ze eerst even goed moesten opkleuren,na een uur onder de lamp verkleurden ze nog steeds niet <_<

dus we hebben niets gekocht en zijn erwin dankbaar dat we bij hem terecht konde(btw erwin,de cytrus vertoont al een gele schijn als ze uit haar badje komt en onder de lamp zit,ze is nu aan het vervellen en ik denk dat we voor een verrassing gaan komen te staan,haar kopje is nu verveld en echt geel dat ze is,nu de rest nog afwachten :cheer:

ff on topic,dus ik denk dat die mens het zelfde van zin was als die andere :ph34r:

Share this post


Link to post
Share on other sites
ok,ik reager nu wel na de datum van de feiten

MAAR wij hebben in onze zoeketocht ook zo iets tegen gekomen

het was bij een mens in oudenaarde,die mens had super mooie cytrusse zitte(was op kappaza)wij afspraak maken om te gaan zien,die mens had enkel wildkleur zitte en wou ze verkopen als cytrus.bij kleintjes ziede da nog zo duidelijk niet,maar we hebben de ouders gezien,ware gewone wildkleure,en die mens zei dat ze eerst even goed moesten opkleuren,na een uur onder de lamp verkleurden ze nog steeds niet <_<

dus we hebben niets gekocht en zijn erwin dankbaar dat we bij hem terecht konde(btw erwin,de cytrus vertoont al een gele schijn als ze uit haar badje komt en onder de lamp zit,ze is nu aan het vervellen en ik denk dat we voor een verrassing gaan komen te staan,haar kopje is nu verveld en echt geel dat ze is,nu de rest nog afwachten :cheer:

ff on topic,dus ik denk dat die mens het zelfde van zin was als die andere :ph34r:

Als het over dezelfde persoon gaat op kapaza dan is dit de man die indertijd de foto van mijn baardagaam man gebruikte bij zijn advertentie, deze heb ik teruggefloten en de foto's zijn door kapaza zelf verwijderd.

Maar het is inderdaad flaterend dat ze je dier mooi vinden, minder is dan dat ze deze gebruiken voor hun (mindere) waar aan te prijzen.

Onervaren of nieuwe mensen in de hobby kan men hierdoor wel nog eens om de tuin leiden en op deze manier krijgen deze mensen hun nakweek op hun beurt namen opgekleefd dat ver van de werkelijkheid staan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

deze man hebben we een bezoekje gebracht :rolleyes::rolleyes:

 

als klant heb je vlug een adress :D:D

 

de eenige citrussen die deze man had waren deze in de fruitmand,citroenen

 

de vermelding van alles openbaar te maken was voldoende om de advertentie met mijn fotos van onze citrussen te verwijderen

deze man herkenden we als we aan de deur stonden

hij is ook op verschillende beurzen te vinden,en wist hoe laat het was bij het zien van ons hoofd :D:rolleyes::D

 

deze man leest hier ook mee,net zoals op verschillende andere forums

DUS ZOALS AFGESPROKEN bedrieg verder en ik vermeld naam en toenaam overal

 

 

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

was het diezelfde man uit oudenaarde???

wemme eigelijk geluk dat we de ouders(zeer toevallig)konden zien.

dusja :huh:

sjans da mijne vriend der IETS van vrstand van heeft,maar tot voor kort was ik een echte leek.

nu zie ik ook wel wa da wat is morja

btw erwin,nog een thx e;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×