Jump to content

Recommended Posts

EINDELIJK na zoveel wachten en bijkomde problemen enz .... toch vijf gezonde baardjes!!!

twee transculente (koppel)

dsc04804ct9.th.jpg

dsc04805dx9.th.jpg

 

fotos van de andere neem ik de komende dagen wel.

 

Groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

gefeliciteerd,prachtige baardjes

 

 

zie ik het goed is er ook een hypotranslucent bij?

 

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites
gefeliciteerd,prachtige baardjes

 

 

zie ik het goed is er ook een hypotranslucent bij?

 

groetjes

erwin&sonja

Erwin kan ik momenteel nog niet echt zeggen is er wel eentje met oranje aan de oortjes .Nu jullie kennen er iets meer van denk ik en moet zeggen na al dat wachten ben ik blij dat ze er zijn en het mag dan wel een iets speciaals zijn .

Groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi hoor, een transje is wat ik nog wil se, vind ze zo leuk. veel plezier ermee!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie dieren, veel plezier met de transjes!

Share this post


Link to post
Share on other sites
laat ons niet wachten,FOTO'S wilen we zien :D

 

 

groetjes

 

erwin&sonja

Erwin ben vrijdag thuis zal er even tijd voor maken om wat meer fotos te maken ,maar ze zijn nog klein hoor .Nu eten doen ze maar ze zijn gewoon van het uit de hand te eten want zelf zijn ze precies te lui voor ??

Groeten

Patrick

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo Judge en zo zie je maar dat je geduld beloont is geworden en hopelijk heb je niet teveel last meer ondervonden om ze in je bezit te krijgen.

 

Ik hoop voor jou dat ze aan je verwachtingen voldoen en je hebt het over 5 dieren maar zie er maar 4 op foto staan en de belangrijkste voor mij " de leucistic die je had besteld " wil ik wel eens zien want zoals je al misschien weet heb ik voor deze kleurvorm een zwak en wacht dus met veel ongeduld af om je diertje te kunnen bewonderen.

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo ben de wacht af en eindelijk terug onder de wakkere mensen .Nu wat heel de afhandeling betreft kan ik eigenlijk op zichzelf een boek over schrijven en ben er nog niet goed van als ik er aan terug denk .Nu ben inderdaad blij dat ik ze heb en hoop er gezonde dieren uit te krijgen ,maar dit laatste zet ik nog even als apart item onder de ziektes en ben blij dat ik een pb van Gerrit bekomen heb om me reeds te waarschuwen .Nu even wat fotos van de diertjes .

Volgens dat ik kan zien zijn het geen zwarte nagels

dsc04813in9.th.jpg

dsc04814vi4.th.jpg

dsc04816ly5.th.jpg

Dit zijn wat fotos van de leustistics:

dsc04815bn9.th.jpg

dsc04817ai8.th.jpg

 

en nu een foto van beide

dsc04819ue1.th.jpg

 

Zo hopelijk zijn ze een beetje duidelijk genoeg

Groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry wat de PB betreft en inlichtingen betreffende een mestonderzoek was niet Gerrit maar Dragon 198 (even mijn fout verbeteren sorry)

Groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

heel mooi!!

leuk het verschil tussen de translucent en de leucistic samen op de foto.

 

Een leucistic, wordt die dan witter en witter naarmate hij ouder wordt,

zoals dat andere kleuren feller worden naarmate een baardje groeit?

 

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

zou niet gaan wanhopen,zoals mark reedts aanhaalde zijn ze allemaal goed te behandelen,enkel veel werk aan en veel geduld

 

voeder ze maar goed,en ze zullen veranderen terwijl u er naar kijkt :D

(zien er nog mager uit nu,maar veranderd ook snel hoor met de goede zorgen,en voldoende eten)

 

wijzelf wegen elke week,en zo kunnen we een goed overzicht houden op hun groei.

neem ook elke maand foto's

uzelf ziet niet hoe ze groeien als u ze dagelijks verzorgd,maar zijn vlugger groot dan u denkt

 

(vb citrus 15/10/2007 60gram-31 cm

15/11/2007 126gram-36cm

15/12/2007 208gram-39cm)

ieder dier heefd een parte map waar alles in vermeld staat over het bewuste baardje(ziektes-behandeling welke medicatie,hoeveel hoevaak-kenmerken(ieder baardje is anders)groei-enz,enz.

hebben alles op papier staan,daar deze niet kunnen vastlopen zoals een computer :(

 

veel plezier ermee :rolleyes:

 

 

vind de manier van u om foto's te plaatsen zeer goed,hoop dat u het even op mensentaal met ons wil delen(zalig op klikken en ze vergroten,nogmaals klikken en ze vergroten nog :cheer: )

 

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites
heel mooi!!

leuk het verschil tussen de translucent en de leucistic samen op de foto.

 

Een leucistic, wordt die dan witter en witter naarmate hij ouder wordt,

zoals dat andere kleuren feller worden naarmate een baardje groeit?

 

groetjes

Wel dat is de bedoeling en hoop dan ook dat ze zo goed als wit worden ,want daarom kosten ze ook schandalig veel geld en zijn ze bijna niet te verkrijgen .

 

Groeten

Patrick

Share this post


Link to post
Share on other sites
zou niet gaan wanhopen,zoals mark reedts aanhaalde zijn ze allemaal goed te behandelen,enkel veel werk aan en veel geduld

 

voeder ze maar goed,en ze zullen veranderen terwijl u er naar kijkt :D

(zien er nog mager uit nu,maar veranderd ook snel hoor met de goede zorgen,en voldoende eten)

 

wijzelf wegen elke week,en zo kunnen we een goed overzicht houden op hun groei.

neem ook elke maand foto's

uzelf ziet niet hoe ze groeien als u ze dagelijks verzorgd,maar zijn vlugger groot dan u denkt

 

(vb citrus 15/10/2007 60gram-31 cm

15/11/2007 126gram-36cm

15/12/2007 208gram-39cm)

ieder dier heefd een parte map waar alles in vermeld staat over het bewuste baardje(ziektes-behandeling welke medicatie,hoeveel hoevaak-kenmerken(ieder baardje is anders)groei-enz,enz.

hebben alles op papier staan,daar deze niet kunnen vastlopen zoals een computer :(

 

veel plezier ermee :rolleyes:

 

 

vind de manier van u om foto's te plaatsen zeer goed,hoop dat u het even op mensentaal met ons wil delen(zalig op klikken en ze vergroten,nogmaals klikken en ze vergroten nog :cheer: )

 

groetjes

erwin&sonja

Erwin de boekhouding hou ik ook goed bij dat is eigenlijk een onderdeel van de hobby en altijd plezant als eens iemand info nodig heeft .

Wat de fotos betreft dacht ik dat de meeste het kende en wisten dat ze dit moesten aanklikken maar ik zal het als ik er aan denk telkens vermelden .

Groeten

Patrick

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×