Jump to content
ploe

Houten

Recommended Posts

Wie gaan er allemaal naar de beurs in houten op 2 december.

Wij zullen zeker komen kijken, gaan op zoek naar een volwassen dwergbaardagaamman en een varanus acanthurus, dus hebben er echt zin in!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wij zullen ook weer van de partij zijn. We gaan vooral om voedseldieren te kopen. Ook nemen we ons allerlaatste nakweekmannetje mee.

 

Ik ben benieuwd naar de beurs.

Hoelang duurt de beurs deze keer?

 

 

Groetjesss

Share this post


Link to post
Share on other sites

De beurs gaat open om 10.00 uur en duurt dan toto 16.00 uur, dus genoeg tijd om lekker te shoppen

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik ga ook maar, de beurs gaat toch pas om 11 uur open voor publiek?

Nee hoor, om 10 uur kun je al naar binnen, staat op de site van ter-events

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha

voor een auckie hoef je niet naar de beurs,ik heb er 1 zitten,kan er geen vrouw voor vinden dus hij mag weg!! maar ik ben van plan om te gaan,niet voor alle dieren in plastic bakkies,maar even rondkijken,en hopelijk wat bekende,en onbekende tegen te komen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wij zullen ook weer van de partij zijn.  We gaan vooral om voedseldieren te kopen.  Ook nemen we ons allerlaatste nakweekmannetje mee.

 

Ik ben benieuwd naar de beurs.

Hoelang duurt de beurs deze keer?

 

 

Groetjesss

Hebben jullie een stand?

Als jullie je mannetje meenemen veronderstel ik dat je een stand hebt en zou dit toch in het reglement moeten vermeld staan.

 

Maar dit is wat op de flyer staat

VAN 10.00 TOT 16.00 UUR

(aanbieders vanaf 07.00)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo Anita en als je naar de beurs komt kunnen we eindelijk eens kennis maken ;) en hoop dat je aan onze stand even halt houd om een praatje te maken.

 

Groetjes

 

p.s : Ploe en Saratjeuh bel even bij aankomst en dan breng ik jullie een sinterklaasgeschenkje :lol::lol::lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgens de TER-EVENTS.COM papieren (die deze keer zeer ruim op tijd zijn :rolleyes: ) toegekomen,kunnen de tafeltjes gedekt worden tussen 07.00 en 10.30 uur

 

normaal gaan de deuren open om 11.00 uur

volgens de sitte om 10.00 uur

 

@ anita ZEKER KOMEN :cheer::cheer: kunnen we eindelijk even lekker de langverwachte koffie nuttigen :D (en op de reptie-farm breeders team stand geen kleine doosjes hoor ;) )

 

@jo sara steld haar laaste mooi manneken bij ons tentoon

we vieren samen met anita sara,enz gerrits verjaardag in de cafetaria,terwijl tommetje samen met sonja de stend bemand :blink::blink:

 

 

hopen op een leuke beurs,met veel bekende,en onbekende mensen

 

groetjes

 

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

@jo sara steld haar laaste mooi manneken bij ons tentoon

we vieren samen met anita sara,enz gerrits verjaardag in de cafetaria,terwijl tommetje samen met sonja de stend bemand

 

nou,mooi dat het allemaal geregeld is!

maar idd ik ken jullie geen van alle,en het is toch handig als ik over iemand roddel ofzo ( :cheer:) dat ik er een duidelijk gezicht bij heb.

lol dat gaat wat worden,jammer dat jo niet van de partij is(weet ik nu eigenlijk niet!) want die heb ik ook nog nooit ontmoet.maar ik ben gek met onze buren over de grens,dus het komt allemaal goed.

ik ben wel benieuwd wie er het het hoogste woord gaat voeren.

ps .hoe laat staat de koffie klaar???

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Jo, we hebben er dus geen stand maar onze vrienden van het reptie -farm breeders team hebben weer voor een goede oplossing gezorgd!

We hebben dus nog 1 nakweek mannetje dat verkocht moet worden en we mogen het mee naar de beurs brengen en bij hun stand zetten.

Nogmaals bedankt hiervoor Erwin en Gerrit!

 

Krijgen we de sint dan ook te zien Gerrit? :D En weer een verjaardag te vieren! Dat gaat weer een leuke dag worden.... :P

 

Dus eigenlijk begint volgens de papieren de beurs om 11uur? Het is maar dat we weten wanneer de deuren open gaan, dat we tijdig aanwezig zijn.

We hebben de dag ervoor nog een feestje dus zou goed uitkomen dat we een uurtje langer kunnen slapen B):rolleyes:

 

Groetjesss en alvast tot zondag iedereen...

Share this post


Link to post
Share on other sites
@jo  we vieren samen met anita sara,enz gerrits verjaardag in de cafetaria,terwijl tommetje samen met sonja de stend bemand :blink:  :blink:

 

 

Jammer dat deze oplossing er afgelopen zondag niet was.

Dan had ik mij ook even kunnen vij maken om mijn verjaardag te vieren :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi allemaal

 

Ik las hier de verwarring over de openingstijden van de beurs, heb toen een mail gestuurd naar Ter.nl en kreeg dit als antwoord:

 

---------------------------------------------------

Hoi,

De beurs gaat om 10.00 uur open voor publiek maar wij blijven tot 10.30 uur bij de achterdeur daarna gaat deze dicht.

de ervaring leert dat er altijd laatkomers zijn.

----------------------------------------------------

 

Dus de bezoekers zijn vanaf 10.00 welkom :cheer:

Wens jullie allemaal een gezellige beurs toe!!

 

Groetjes, Ted

Share this post


Link to post
Share on other sites

dank u ted :cheer:

 

zien we u daar ook

zoja word er voor hoestsiroopke gezorgd hoor :D

 

groetjes

 

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites
haha

voor een auckie hoef je niet naar de beurs,ik heb er 1 zitten,kan er geen vrouw voor vinden dus hij mag weg!! maar ik ben van plan om te gaan,niet voor alle dieren in plastic bakkies,maar even rondkijken,en hopelijk wat bekende,en onbekende tegen te komen.

Helaas zijn we op zoek naar een koppel, weten dat het moeilijk is om een losse vrouw te vinden, dus vandaar dat we liever of meteen een koppel kopen of twee jonge nakweekdiertjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites
dank u ted :cheer:

 

zien we u daar ook

zoja word er voor hoestsiroopke gezorgd hoor :D

 

groetjes

 

erwin&sonja

 

Hoi Erwin

 

Wij hebben er ook weer een standje!!

Het hoestsiroopke lijkt mij weer heerlijk :cheer: , heb afgelopen zondag op de beurs in Leiden weer een flinke kou opgelopen, dus komt het hoestsiroopke flink van pas!!

Ik heb trouwens ook nog de 2 kleine flesjes van Hamm, zal ik je dan gelijk even terug geven, daar kan je dan een ander weer mee blij maken :D

 

Groetjes, Ted

Share this post


Link to post
Share on other sites
haha

voor een auckie hoef je niet naar de beurs,ik heb er 1 zitten,kan er geen vrouw voor vinden dus hij mag weg!!  maar ik ben van plan om te gaan,niet voor alle dieren in plastic bakkies,maar even rondkijken,en hopelijk wat bekende,en onbekende tegen te komen.

Helaas zijn we op zoek naar een koppel, weten dat het moeilijk is om een losse vrouw te vinden, dus vandaar dat we liever of meteen een koppel kopen of twee jonge nakweekdiertjes.

tja

ik weet van een vrouw in tiburg,maar ik bood 200 en dat was te weinig!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zit helaas middenin de tentamenperiode (stress alom) en kan dus niet van de partij zijn.. dus bij deze wens ik iedereen een gezellige dag toe en ben benieuwd naar eventuele foto's. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga zondag ook eens langs om wat te kopen ???Hier het adres en beschrijving hopelijk heb je er wat aan .

 

Op de A27 neemt u de afrit 29 Houten. Onderaan de afrit gaat u op de rotonde linksaf richting Houten. Bij het tweede verkeerslicht gaat u linksaf de rondweg op en volgt u de bordjes Doornkade(bedrijventerrein). Op deze rondweg gaat u na 1.400 meter linksaf de Meidoornkade op (richting bedrijventerrein Doornkade). Na de bocht heeft u aan de rechterzijde Euretco Expo Center. Parkeren kunt u tegenover deze vestigingen. Ook aan de rechterzijde van het Euretco Expo Center is parkeerruimte beschikbaar.

 

Euretco Expo Center

 

Meidoornkade 24

 

Houten

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon naar routenet.nl gaan en dan meidoornkade 24 in houten invoeren en je eigen adres, dan krijg je een exacte beschrijving en 2 duidelijke kaarten erbij die ook nog is kan inzoemen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben op de beurs. ik heb een zo goed als zeker koppeltje Spalerosophis diadema nk. 07 mee. een panterophis guttata het. stripe en hoop dat ik ze kwijt raak.. ik moet helaas uit dunnen omdat mijn huis volgend jaar gesloopt word en ik niet zeker weet of ik al mijn dieren mee kan nemen. als iemand interessen heeft laat maar horen via pb.

(waarom lees ik dit soort topics ook altijd zo laat :lol: )

 

grtjss

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb je een tafeltje!

het zou miss makkelijk zijn al de tafel nrs vermeld worden,in de menigste is het toch al lastig om soms te zien wat er op tafel staat,en niet iedereen heeft een groot uithang bord!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×