Jump to content
patrick78

Het Plaatsen Van 2 Baardjes Bij Elkaar

Recommended Posts

Hallo denk dat het momenteel het tijdstip is (winter) de mijn eten zo goed als niks meer en zitten al veel langer samen .Nu net als het vorige item(help) even geduld hebben en proberen maar volgens mij is het niet goed dat je het forceerd en er aan opdringt.Nu wel gevarieerd blijven geven en niet enkel dat wat ze graag mogen .

Groeten

Patrick

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo

die van mij zijn 6 maanden en 4,5 maand als het goed is gaan ze met die leeftijd nog niet in winterslaap !

sinds ze bij elkaar zitten word er weinig gegeten !

ze lopen wel samen door de bak en zonne samen als ik ze weer appart zet blijven ze maar wat in de terra`s liggen !

Share this post


Link to post
Share on other sites
hallo

die van mij zijn 6 maanden en 4,5 maand als het goed is gaan ze met die leeftijd nog niet in winterslaap !

sinds ze bij elkaar zitten word er weinig gegeten !

ze lopen wel samen door de bak en zonne samen als ik ze weer appart zet blijven ze maar wat in de terra`s liggen !

Neen dat ze volledig in winterslaap gaan kan nog niet ,nu ze voelen wel aan dat het minder licht is en warmte van buiten uit .Het is meer het instinct dat werkt en dan zijn ze zelfs op jonge leefdheid minder actief in die periodes ,en dan een combinatie van elkaar gewoon worden komt er dan nog boven op .Wel zeker zijn dat ze geen wormen of flagatten hebben want dat vreet ze van binnuit op en voor je het echt weet kan het zijn dat er niet teveel maar aan kan gedaan worden .Heb zelf zo op jonge leefdheid schildpadden verloren ,dus als ze toch mest achter laten binnen doen .Als je zeker bent dat het in orde is niet echt zorgen maken , is even een rustiger en minder actief moment.

Groeten

Patrick

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×