Jump to content
ferry

Beurs Goes

Recommended Posts

hoi

 

wie gaan er allemaal naar deze beurs.

in maart kon ik op het laatste moment niet.

als alles goed ga kan ik dit keer er wel naar toe.

 

en wie staan er er met staanplaats??

 

groetjes

ferry

Share this post


Link to post
Share on other sites

even het maartgebeuren bovengehaald

 

met andere woorden wij gaan niet

voor wie wel gaat veel plezier gewenst

 

 

 

 

net terug uit goes.

 

leuke kleine beurs,maar wat nu klein is kan groeien.

twee standen met baardjes

wijnig voedseldieren,maar goed gevulde doosjes

veel lampen,en terariumprularia

drie grote terariumstanden

repielen redelijk volk,juweelen bijna niets,de para... niet te zien,achter gordijn

en enkele bekenden gezien.

zeer leuke dag gehad

jammer,de koffie uit kartonen bekertjes,biertje uit plastiek(voor de volle prijs mag de servies wel beter)

rokers ruimte voorzien in de zaal(er zijn dan toch mensen met een hart voor rokers

 

jammerlijk zal het voor ons persoonlijk wel de laaste keer zijn dat we er zullen zijn.

 

het is te duur voor wat het is

 

220 KM rijden is 20euro(is te doen)

inkom 10 euro(voor twee,zeker niet te duur)

parking 3euro (moest gratis zijn vind ik)

 

WESTLANDTUNNEL 16,50 euro heen,en 16,50 euro terug(33 euro)(overal in europa is een FORD TRANSIT een gewoone wagen,daar een vrachtwagen)

(en de vriendelijke gefustreerde dame die ons toesnauwde dat we maar in belgie moeten blijven als het te duur is,heefd daar niets mee te maken)

 

 

 

samen zonder een hapje of drankje 66 euro

 

 

groetjes

 

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze beurs heeft een tijdje bij ons in de weegschaal gelegen.

Uiteindelijk denk ik dat we ze ook links laten liggen.

In maart zijn wij ook een bezoekje gaan brengen en toen was het aanbod beperkt, aan benodigdheden was er geen gebrek.

Dus als je daarvoor gaat kun je koopjes doen.

Ook vond ik dat de beurs zelf wat verloren lag achter de paranormale beurs, mensen kwamen kijken, maar dit zijn nu niet bepaald de personen die speciaal kwamen voor de reptielen.

Iedere beurs verdiend een kans en ik hoop dat deze tweede editie in positieve zin kan groeien.

 

Grtzzzz :D Jo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga wel ff kijken, maar heb ook niet de overtuiging dat het een topbeurs is/wordt

Laten we eerlijk zijn Reptilica beurzen zijn er meer voor mensen die beginnen/beginnen willen met reptielen

Die laten zich voorlichten en kopen dan soms alles in 1 keer

Als je al langer in de hobby zit dan weet je dat je beter naar grotere beurzen kan gaan zoals Houten/Nijmegen/Hamm

 

Maar dat is mijn mening

Share this post


Link to post
Share on other sites

deze stelling moet ik zeker tegenspreken

 

ook op deze beurs staan eerlijke en goed van informatievoorziene mensen die hun hobby willen verbreeden

het is op deze beurzen inderdaat wel zo dat er meer tijd is de juiste,en voledige informatie te geven daar er op deze kleinere beurzen meer tijd is dit te doen

 

maardat dit enkel maar een beginnersbeurs zou zijn is zeker niet zo

 

op een kleine beurs doet men de grootste ontdekkingen(voor meestal goede prijzen)

op de groote beurzen weet u dat er wel zeker topbeestjes tussenzitten,en weten de verkopers dat ook(en deze prijzen zijn dan naverand

 

voorig jaar stonden er twee standen met baadjes

een die zeer goed was,en ook de juiste informatie gaven,tegen een redelijke prijs

de andere was een echte prutser,die 90% fabeltjes en praatjes verkocht,maar aan dumpingsprijzen

welke verkocht het meest denkt u?

somige mensen willen zelf niet zien,laat staan horen wat goed is

 

dus op iedere beurs vind u wel eerlijke goede mensen,en jammerlijk genoeg van de andere soms ook(deze laaste worden wel zoveel mogelijk geweerd door de organizaters als ze het weten)

 

wie gaat wens ik een zeer leuke beurs toe

 

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites
deze stelling moet ik zeker tegenspreken

 

ook op deze beurs staan eerlijke en goed van informatievoorziene mensen die hun hobby willen verbreeden

het is op deze beurzen inderdaat wel zo dat er meer tijd is de juiste,en voledige informatie te geven daar er op deze kleinere beurzen meer tijd is dit te doen

 

maardat dit enkel maar een beginnersbeurs zou zijn is zeker niet zo

 

op een kleine beurs doet men de grootste ontdekkingen(voor meestal goede prijzen)

op de groote beurzen weet u dat er wel zeker topbeestjes tussenzitten,en weten de verkopers dat ook(en deze prijzen zijn dan naverand

 

voorig jaar stonden er twee standen met baadjes

een die zeer goed was,en ook de juiste informatie gaven,tegen een redelijke prijs

de andere was een echte prutser,die 90% fabeltjes en praatjes verkocht,maar aan dumpingsprijzen

welke verkocht het meest denkt u?

somige mensen willen zelf niet zien,laat staan horen wat goed is

 

dus op iedere beurs vind u wel eerlijke goede mensen,en jammerlijk genoeg van de andere soms ook(deze laaste worden wel zoveel mogelijk geweerd door de organizaters als ze het weten)

 

wie gaat wens ik een zeer leuke beurs toe

 

groetjes

erwin&sonja

Hallo,moet je volkomen gelijk geven met dit heb hetzelfde met een uit de hand gelopen hobby (cactussen) . Doe dit al bijna 20 jaar en de laatste jaren geraak je precies de planten niet meer aan de straatstenen verkocht .En al wie bij mij koopt komt wel terug maar het probleem is de jongste onder ons doen niks meer van hobbys en dan heb je er een deel die enkel kweken om te verkopen .Dan krijg je zelfs van die ... die ze ergens opkopen voor een appel en een ei en ze aan dumpingprijzen verkopen .Ik vraag reeds 20 jaar bijna dezelfde prijs en verdien er helemaal niks op maar was altijd blij dat je de ervaring die je hebt verder kan doorgeven .En dat het geen je verkocht net genoeg was om de hobby iets mee te bekostigen maar zeker niet wat er vele deden er aan verdienen ten kosten van de kwaliteit .Want wat hebben we nu een overbezadiging van de markt,nu dat is wat ik meemaak met mijn cactussen .En weet is niet iets dat gelijkaardig is aan de diertjes maar hoop dat op termijn niet alles dezefde richting uitgaat .Het is en blijft en hobby en elkaar helpen is daar het plezantste van en zeker van elkaar te helpen maar het mag niet eenzijdig zijn .

Groeten

Patrick

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iemand geweest ?

Zo ja, hoe was het <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is er dan niemand naar de beurs geweest?????????

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik stond met oud forum lid Mark met een standje met de reis van madagascar wat uv lampjes een paar posters en wat wildvang blad/grond kameleons. we hebben redelijk verkocht, verder was er veel aanbod qua gutjes, baardjes en luipaardjes natuurlijk. en wat ander standaart spul. naast ons stond een standje met wat spinnetjes een paar scorp's madagascar grondboa en wat gutten. veel broedstoven en exo terra kooien. maar ik vond de prijzen zeer vies tegen vallen!! de goedkoopste wildkleur gutjes waren 15 euro!! dus.. OP NAAR HOUTEN!! :D waar ik overigens met wat geluk weer zal staan bij mark dan met wat rode rattenslangetjes, mijn na-kweek diadema'tje en mijn volwassen mannetje mocht je geinteresseerd zijn kun je me pm'men dan houdt ik ze apart :)

 

grtjss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo allemaal.

 

Ik ben geweest en heb toch daar een man aangesprooken dat ik het erg vind dat hij zo zijn dieren neer zet in nassie dozen..Het was het me daarom koud daar.

Die baardjes bewogen niet eens.

Hij was het met me eens, maar hij had het niet verwacht dat het daar zo koud was.

Het was 3 beurzen in een.

Maar weer grooter als vorig jaar.

 

Knuff wil

Share this post


Link to post
Share on other sites

,op naar houten dus!!!

ik hoop dat m,n gezondheid het toe zal laten om te gaan!!

maar het ergste vind ik dus van houten,dat ze dus ook rustig 4 beurzen op 1 dag houden!! alles loopt door elkaar,behalve de giga wachtrij bij de voordeur!!!

:shoot:

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik stond met oud forum lid Mark met een standje met de reis van madagascar wat uv lampjes een paar posters en wat wildvang blad/grond kameleons. we hebben redelijk verkocht, verder was er veel aanbod qua gutjes, baardjes en luipaardjes natuurlijk. en wat ander standaart spul. naast ons stond een standje met wat spinnetjes een paar scorp's madagascar grondboa en wat gutten. veel broedstoven en exo terra kooien. maar ik vond de prijzen zeer vies tegen vallen!! de goedkoopste wildkleur gutjes waren 15 euro!! dus.. OP NAAR HOUTEN!! :D waar ik overigens met wat geluk weer zal staan bij mark dan met wat rode rattenslangetjes, mijn na-kweek diadema'tje en mijn volwassen mannetje mocht je geinteresseerd zijn kun je me pm'men dan houdt ik ze apart :)

 

grtjss

Hoi Poema,

 

Hoezo Mark oud lid van het forum? :huh:

 

Volgens mij heeft hij hier vorige week nog gepost. :lol:

 

Groetjes Marc B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

De beurs was aardig van omvang , een reptilica beurs eee.

 

wel waren de dieren duur (de slangen dan ) ..

 

in epicratus cenchria cenchria vroegen ze 120 euro ,in houten heb ik een mooiere man gekocht voor 50 euro , dus dat is jammer.

 

ook waren er geen kleur muizen te koop , ook jammer.

 

maar ja je kan niet alles hebben.

 

Peter

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben ook geweest om het nog 1 kans te geven

Was tevens ook de laatste keer

Relatief heel erg weinig aanbod en wat er was was te duur in mijn ogen

Dus ook naar Houten toe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×