Jump to content
erwin

Beurs

Recommended Posts

EERST EN VOORAL

EEN PLUIM VOOR DE ORGANIZATERS VAN DEZE ZEER VRIENDELIJKE EN AANGENAME BEURS,WAS TOT IN DE PUNTJES GOED GEORGANIZEERD,EN ZEER MENS EN DIERVRIENDELIJK

 

dat de beurs in antwerpen zich tussen de andere beurzen wil waarmaken,niet de grootste te willen zijn,maar wel de vriendelijkste ,die voldoet aan alle wetelijke bepalingen(die in belgie niet mis zijn)is hun met deze zeer goed gelukt

 

 

Zoals gewoonte terug bij de eersten die ter plaatse waren :cheer:

beursantwerpen10071.jpg

beursantwerpen10072.jpg

ruimte genoeg,en nog lekker rustig

rustig de stand opbouwen

beursantwerpen10073.jpg

beursantwerpen100710.jpg

al vlug kwam er hoog bezoek op inspectie :D en werd de stand goed gevonden

beursantwerpen10074.jpg

beursantwerpen10075.jpg

 

de organizatie had voor iedereen gratis koffie voorzien,zodat eenieder wakker was voor de deuren openhingen

gelukig was de REPTIE-FARM stand niet ver weg van de reptie-farm breeders team stand,zodat we geregeld samen een rookpauze konden inlassen :D

ook de ruimte was zeer goed zowel voor als tussen de tafels

ook het gezellig ingerichte teras met parasolletjes zag er zeer verlijdelijk uit.

wie een hapje wilde eten moest wel even geduld hebben,daar de belgische lekkerneien terug iedereen voldeden

er was bijna 1kilometer tafel gevuld

al was er behoorlijk overaanbod van baardjes,verkochten de blood's zich terug zelf

 

ook de wedstrijd voor de foto bij een van de reptie-farm borden was ook een sucsess te noemen

 

dat we bij thuiskomst vele mailtjes,en telefoontjes ontvingen,dat we met de REPTIE-FARM baardjes op het nieuws te zien waren maakte de dag wat langer om van te genieten(VTM nieuws 1900uur

(kan herbekeken worden op de site van VTM nieuws onder reptielenbeurs Antwerpen)

 

 

met deze willen we iedereen bedanken die een praatje heefd komen maken,was reuzegezellig

 

 

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vond het ook echt een ontzettend gezellige beurs met veel mooie dieren. Heb ook bij verschillende stand staan kletsen. Heb niet iedereen die ik wilde spreken gesproken, maar het was dan ook een hele drukke beurs en aangezien wij ook met een stand stonden hadden we ons handen vol :D

 

Was in ieder geval een hele gezellige en geslaagde dag, die zeker voor herhaling vatbaar is!

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt voor het plaatsen van de link ;)

 

dat ik na al die tijd maar een(1) wilde bijter gezien heb,ik net deze er moet uithalen haald jammerlijk het nieuws

 

vind het een tekort doen is aan alle zeer aangename hanteerbare baardjes

 

alle andere rustige dieren die ik nadien liet zien waren voor de sensatiezender terug niet spannend genoeg zeker

 

jammer had gehoopt aan een posetieve reportage mijn medewerking te hebben geheven(terug bij de neus genomen door een vriendelijke mooie jonge dame :rolleyes: zal het wel nooit leren zeker :D )

 

vind de reportage(met uitzondering van de man voor onze stant) zeer negatief

zal wel komen omdat ze mensen die zelfs schrik hebben voor hun eigen schaduw hebben gestuurd

 

jammer

 

arm kleingeestig belgie (voor al wat niet in het standaard vakje past )

 

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben ook naar antwerpen geweest en had er spijt van dak ni zoveel geld had meegenomen

maar ms beter ook :lol:

zo'n mooie baardjes bij jullie stand :wub:

maar heb aleen kikkertjes gekocht op de beurs en beetje planten enzo

zijn er nog zo'n beurzen in belgie? evt dichter bij mij thuis want ik moest 2x 2enhalf uur op de trein om er te geraken:d

maar ik vond het wel de moeite waard

 

grtz jelle

Share this post


Link to post
Share on other sites

er is maar een antwerpen

 

er zijn wel nog kleinere beurzen,maar zeker niet van de omvang van antwerpen

 

lekkeke heefd 300meter tafel,dus veel kleiner,moelijker berijkbaar met het openbaar vervoer,maaaaar nog leuker en gezelliger(doordat ze kleiner is)

 

groetjes

erwin

Share this post


Link to post
Share on other sites
er is maar een antwerpen

 

er zijn wel nog kleinere beurzen,maar zeker niet van de omvang van antwerpen

 

lekkeke heefd 300meter tafel,dus veel kleiner,moelijker berijkbaar met het openbaar vervoer,maaaaar nog leuker en gezelliger(doordat ze kleiner is)

 

groetjes

erwin

Voor Anolis was het ook een goede beurs. Nog wat standhouders bij voor onze beurs.

Deze gaat door op Zondag 25 November 2007 dit terug in Zaal Ons huis te Lebekke.

Jullie zijn allemaal welkom en wij doen terug ons best om er de gezelligste beurs van Belgi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vond het ook gezellig.

Ik ben een UV-lamp gaan kopen bij Mark, ma kon geen goeiedag zeggen omdat Erwin zeer druk met franstaligen bezig was :P Bij de rest was het ook megadruk. En ik niet geweldig veel tijd had.

Kheb er wel een doosje pachnoda aemula larven gekocht. Voor een nieuwe keverkweek.

 

Mss tot op een volgende beurs :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×