Jump to content

Recommended Posts

wat ik gisteren meemaakte. ik zie onze baardagaam naar beneden springen, met zijn kop in het zand.zijn hele bek en keel zaten vol zand.hij werd helemaal wild en het leek wel of hij begon te stuipen. ik heb met een spuit zijn bek schoongespoten, toen begon hij weer te ademen. zijn kleur was helemaal zwart. hij heeft daarna heel lang met zijn bek open gezeten. vanmorgen was hij eerst wat suf, nu heeft hij alweer lekker gegeten, andyvie , sprinkhaantje ,

paar slakjes. ik ben me doodgeschrokken. heeft iemand zoiets wel eens meegemaakt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat zul je geschrokken zijn :huh:

Viel hij of is hij echt gesprongen? Mijn baardje had na een epileptische aanval zijn bek vol zand, hij zag toen spierwit met een gitzwarte baard. Hij had toen calcium gebrek veroorzaakt door flagaten....

Succes met je baardje, hopelijk was het een eenmalige actie!

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat een geluk dat je er bij was toen het gebeurde!

zoals lya a vroeg,sprong hij echt? goed in de gaten houden even!

Share this post


Link to post
Share on other sites

haai ,bedankt voor jullie snelle reacties. volgens mij maakte hij een missprong. hij had eerder die dag vaaf het hoogste plateu gesprongen , achter een tebo aan. ik denk dat hij zich toen heeft bezeerd en daardoor later die missprong heeft gemaakt. ik heb de achterwand zelf gemaakt, en het was voor mij de eerste keer, maar nu achteraf denk ik dat het hoogste plateu iets te hoog is voor een jonge baardagaam. dat bewijst maar weer eens dat je heel goed moet nadenken voordat je een achterwand gaat opspuiten.maar goed ,al doende leert men.

groetjes cindy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi

zou hem ff paar dagen wat aanbieden zoals een groentepapje gemaakt met de handblender ,of beetje nutribird.

gewoon ff wat extra vocht zoadat het zand wat hij mischien heeft ingeslikt goed uitpoept.

nou sterkte met je beesie.

groertjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×