Jump to content
Sign in to follow this  
pris

Kennen Jullie Telgje Nog? Update

Recommended Posts

weten juliie nog paar maanden geleden dat ik een veel te jong baardje heb opgevangen? ik had het telgje genoemt.

telgje is nu echt super mooi geworden en best goed gegroeit! het is volgens mij een vrouwtje, en is 23 cm ze is nog steeds te klein maar gaat heel goed!

hier even wat foto's net gemaakt ze is in t echt nog veel veller van kleur echt oranje weten jullie wat voor soort t is? ik weet wel dat ze geen wildkleir is,

 

Picture488.jpg

 

Picture487.jpg

 

Picture489.jpg

 

ze is heel nieuwsgierig en bijt/blaast totaal niet meer

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey die pris

wat ziet ze er goed uit!! net het vervellen ook nog.

van kleurtjes heb ik geen verstand hoor,maar iemand anders kan je er miss wat over zeggen.

ik vind haar lijffie wat aan de donkere kant vergeleken met het koppie.is dat altijd zo of komt het door het vervellen? is miss belangrijk bij de kleur bepaling.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi anita ja ik ben ook erg verast dat ze zo is geworden! ze is normaal een stukje lichter ongv, beige/creme met 2 oranje strepen over de rug teo t topje van der staartje, nu is ze wat donkerder op de rug door de verveling. ik zal na de verveling ff foto maken :D

 

ze is normaal de kleur van haar kopje op foto nr 1 en 2 de lichte creme kleur als basis

Share this post


Link to post
Share on other sites

owg,nou dan ben je zeker wel heel blij samen, een mooiertje !!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×