Jump to content
siem

Baardagaam Sandfire

Recommended Posts

..Hallo allemaal..

Ik ben opzoek naar de baardagaam sandfire (ORANGE)..Weet iemand waar ik die kan vinden of krijgen??..Ik heb al overal gezocht op marktplaats enzv..Ik hoop dat iemand een tip heeft die mij daaraan kan helpen..Ik weet ze zijn erg zeldzaam..Nou alvast bedankt..

 

Groetjes Siem

Share this post


Link to post
Share on other sites

heej en welkom op het forum

 

nou op marktplaats zul je niet echte sandfire's vinden alleen maar mensen die zeggen dat ze sandfire's hebben

 

maar dan moet je even kijken bij aangeboden want er zijn genoeg kwekers op reptie farm die sandfire's hebben

 

groetjes en veel succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik had vorig jaar sandfires,deze zijn naar gerrit gegaan op dit forum,het was een volwas koppel,dus wellicht dat gerrit er nakweek van heeft?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wij hebben sandfire x yellow nakweek gekruisd met een hypo. Sommige van dit legsel vertonen oranje omdat de mama ook meer oranje had, andere zijn naar de gele kant.

Foto's staan hier op het forum ergens bij nakweek en aangeboden denk ik maar ik zou er dringend eens nieuwe moeten maken.

 

Ook hebben we sandfire x pastel met sandfire x yellow nakweek. Deze hebben een mooie oranje rugtekening.

 

De zuivere sandfire van de sandfire ranch koste vorig jaar 275 euro, ik heb er toen staan op kijken omdat ze mooi waren.

 

Groetjesss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×