Jump to content
Sign in to follow this  
peter van welij

Mijn Nieuwe Aanwinst Een Red X Red!

Recommended Posts

Weer een mooie nieuwe aanwinst erbij. Mooi diertje, je krijgt al een mooie verzameling!

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie diertje

Share this post


Link to post
Share on other sites

even een vraag; maar een red x red, dat hoort toch meteen al dat felle rooie te hebben, of licht het nou aan mij. of iig tekens dat hij zo rood zou worden?

ik snap wel dat het op latere leeftijd natuurlijk meer zal worden qua kleur. maar bij deze heb ik niet echt de indruk dat het een RedxRed is ?

 

begrijp me goed dit is niet om je de grond in te trappe of je te beledigen maar ik vraag me gewoon af of dit aan mij licht of dat ik het verkeerd begrepen heb ofso?

het is een mooi beest hoor, daar niet van :)

 

mvg Luuk

 

kijk dit heb ik in mijnhoofd zitten bij een red... http://www.agamainternational.com/images/b...baardagaam3.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit is toch echt een red xred!! hij is echt rood maar op de foto is dat altijd moeilijk tezien.

en baardjes zijn niet altijd meteen vel rood hoor!! heb hier een florida orange zitten die had de eerste tijd helemaal geen kleur en is toch echt oranje aan het worden nu.

het beestje wat je op de foto ziet houd er al helemaal niet van om op de foto tegaan en raakt gelijk in de stress dus dan is de kleur vaak ook al gelijk minder

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee oke maar daarom vraag ik het ook.

misschien is proberen een foto in bad of niet, dan komt die kleur misschien ook wat meer. maja verder ik ben benieuwd naar hoe die is als die volwasse is :)

 

mvg Luuk

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi baardje

 

we weten allemaal hoe moeilijk het is om de echte kleur op foto te laten zien

 

groetjes

d+n

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×