Jump to content

Recommended Posts

hallo even een update over joep, wij zijn op vakantie geweest naar noordwijk. en omdat het met joep niet zo goed ging hebben we hem meegenomen. in een betonp

lex terra, dat makkelijk te verplaatsen was. we hebben hem ontwormt en repvit calci plus gegeven.hij at ook erg slecht. het gaat nu erg goed met hem, hij loopt weer hoog op zijn pootjes, geen buikschuiven meer.hij eet weer beter, alleen weigert hij alle groente , terwijl hij die eerst wel goed at. het lijkt alsof hij wat verwend is . hij is wel gegroeid , want we wegen hem regelmatig.eigenlijk zijn we heel tevreden, en hebben besloten om hem beneden in de huiskamer te zetten in zijn vakantie terra. wel op een rustige plek. maar hij krijgt dan wat meer aandacht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja, ik wil graag golliwoog geven , maar hier in de buurt is het moeilijk om aan spullen te komen. ik zou niet weten waar ik dat moet kopen. hetzelfde probleem heb ik met voedseldieren, weinig variatie te krijgen. ik ben zelf wel creatief om het zelf te vangen, wormen en slakjes en spinnen, vind hij heerlijk.ik woon in hoorn.bestellen kost me zoveel portokosten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi

fijn te horen dat hij het beter doet.

wie weet was hij ook wel toe aan vakantie ;)

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi

dan denk ik toch dat hij wormpjes had.

buikschuiven kan een symptoon zijn .

omdat die wormopjes natuurlijk mischien wel jeuk of iritatie kunen geven in de buik.

lag hij toen ook vaak wat aan de koelere kant?

en eten doen ze dan ook niet zo goed .

zou naar het wormen kuurtje voor de zeker heid toch een poepje weg brengen .

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi

gebruik je parazap toevallig?

dat kan ik dan wel aanraden trouwens .

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi

de parazap moet je sterker maken om efectief te zijn .

1/2 thee lepeltje als je last heb van parasieten .

een 1/4 thee lepeltje als je het prefentief gebruikt.

het dood een aantal wormen .

en ook flagelaten dood het .

nee parazap dood geen bacterieen dat is uitgetest door nutribac in u.s.a

want die houd juist de darmflaura levend zodat je die elende niet heb met reguliere medicijnen.

nutribac heet parazap thee gemaakt toen hun goede bacterieen erin en die bleven leven dat is juist goed.

hier lees maar link van deze proffesor .

 

 

Antihelminthic (for destroying parasites)

Artemesia annua (wormseed): An excellent herb for Ascaris lumbricoides, and monocellular flagellates. "It is as effective or more effective than Flagyl in killing monocellular flagellates and non-flagellate enteric parasites," Dr. Mitchell said. Most capsule preparations of artemesia are in the 300

Share this post


Link to post
Share on other sites
ja, ik wil graag golliwoog geven , maar hier in de buurt is het moeilijk om aan spullen te komen. ik zou niet weten waar ik dat moet kopen. hetzelfde probleem heb ik met voedseldieren, weinig variatie te krijgen. ik ben zelf wel creatief om het zelf te vangen, wormen en slakjes en spinnen, vind hij heerlijk.ik woon in hoorn.bestellen kost me zoveel portokosten.

Via marc kan je een hoopbestelen en het is nog goedkoper ook

zie hiervoor www.reptie-farm.nl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×