Jump to content

Recommended Posts

Hallo,

 

Is het erg als baardagamen voor 3 weekjes alleen morio en buffalo wormpjes krijgen? :unsure:

hoop dat jullie hier antwoord op weten

gr ivon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goh, baardagamen worden heel vet van wormen als ze deze dikwijls krijgen. Ik zou het zeker niet doen om dit enkel 3 weken te geven. Ten eerste gaan ze niets anders meer willen eten volgens mij na die 3 weken omdat het zo lekker is. ALs wij moesten kiezen tussen 3 weken lang elke dag friet of gewoon een boterham is voor ons de keuze ook snel gemaakt h

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Mijn vraag is ook waarom 3 weken wormen geven?

Ik zelf zou dit ook niet aanraden daar afwiseling in het voedselschema toch beter is.

Dus ook ik zou het niet doen.

 

Groetjes,

 

John.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zal ongetwijfeld met de vakantie periode te maken hebben.... iemand die ze moet verzorgen,maar ze geen insekten wil voeren...

 

 

maar nee 3 weken wormen lijkt mew niet verstandig... voedingswaarde is dermate laag dat het niet best is voor m,laat staan de variatie van voedingsstoffen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

alles heefd ook te maken hoe oud je baardje is,een ouder baardje kan wel tegen een stootje(jongen moeten iedere dag zeker eten hebben)

 

aleen morio of buffalowormpjes zou ik niet voeren

 

wat ook een goede vacantievoeding is zijn de tebo's,en dola's

deze blijven ook zeer lang goed

 

gedroogde zijderupsen ,en verse groenten en fruit zijn er ook nog

indien het is daar de vacantievoerderes geen krekels willen vastnemen ,vraag hun of ze een doosje met voederkrekels of sprinkhanen durven opendoen.

 

zoja bent u gered :blink:

 

vraag aan de winkelier 3 of 4 sprinkhanen per doosje te steken (zo moet enkel het doosje in het terarium geopend te worden

 

hetzelfde kan met de krekels

 

als het de bevooraading is zijn daar ook oplossingen voor hoor.

 

groetjes

 

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tip voor mensen die dat niet durven:

 

gebruik een tuinhandschoen, zo heeft mjin vrouw het ook geleerd, hoef ik me niet druk te maken als ik een paar weekjes weg ben.

 

 

Groetjes jetro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo,

 

ok Bedankt voor al deze reacties!!

het heeft inderdaad te maken met de vakantie periode ben dan 3 weken weg....

Mijn vriendin verzorgt de baardagamen... mijn baardagamen zijn ouder dan een jaar gelukkig dus hoeven niet iedere dag voer...

 

gr ivon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×