Jump to content

Recommended Posts

ons baardjes zijn ongv 3md oud

ter verduidelijking,die randen hadden ze niet als we ze kochten,die hebben ze hier opgelopen.

die uv lamp hebben we vandaag niet laten branden en heb teramicine(oogzalf)op hun oogjes gedaan.

we zijn nu van plan een tijdje de uv lamp niet te laten branden(ale,een paar dagen af laten liggen)tot de oogjes beter zijn.

ondertussen gaan we gewoon een afschermkapje kopen en er een repti glow insteken ipv een reptisun

bij ons baardjes brand er nu(verhaal van ons baardjes met de uv lamp is bijna een jaar oud)een warmte spot voor overdag,en voor 's avonds een rode warmte lamp en moet zeggen,tot nu toe hebben we nog geen problemen ondervonden.

ik zal er op letten voor in AN te typen(dat zal wel nooit mijn beste vak worden,mooi nederlands typen en spreken :rolleyes: )

 

groetjes

 

Jessie :cheer:

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij ons baardjes brand er nu(verhaal van ons baardjes met de uv lamp is bijna een jaar oud)

bij ons luipjes bedoel ik dus :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

:lol:

je zal nu snel verbetering zien hoor,en gelukkig was je er op tijd bij! even geen spot geeft ook niet hoor!

laat je weten hoe het verder gaat???

Share this post


Link to post
Share on other sites

ons uv lamp is nu al 24 u uitgedraait en de oogjes behandeld met oogzalf

je gelooft het misschien niet,maar we zien al duidelijk beterschap

ons mannetje jaagt weer en is veel actiever :cheer:

ons vrouwtjes heb ik nog niet in actie gezien,daar ik nog maar net thuis ben

maar onze citrus reageerde toch meteen als ik de kamer binnen kwam,wat ze gisteren enzo niet deed.

juist onze florida ligt nog te slapen,maar das gewoon een lui beest :D

enkel als ze uit haar badje komt is ze even actief,daarna slaapt die gewoon weer(tot we er eten ingooien)

Share this post


Link to post
Share on other sites

owg,kijk !

dat is goed nieuws!!!

hou het maar eventjes gewoon bij het spotje,laat ze maar goed genezenen bij bijkomen nu.gelukkig dat je er zo goed op tijd bij was!

enne nu nog wat fototjes van al dat moois :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

foto's staan er al op

bij foto in de fotogalerij met ons baardjes(je ziet mijn nam als de starter van het topic ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×