Jump to content
erwin

Houthalen Beurs

Recommended Posts

zeer vermoeiend dagje :D

 

natuurlijk is een gezellige dag,belangrijker dan alles verkocht hebben,maar door gezelligheid aleen krijgen we onze overvolle terariums niet leeg he :rolleyes:

 

houthalen is een aqariumbeurs,en dit was en is duidelijk,er is bij de meeste terarium/reptielen standhouders niets verkocht,en op een paar na zijn alle standhouders met alle beestjes terug naar huis gegaan.

er waren vijf standen waar baartjes werden aangeboden

drie zijn met alles terug naar huis gegaan

de vierde heefd er een verkocht(aan een andere standhouder)en een geruild :rolleyes: (met ons :cheer: )

 

wijzelf hebben terug enkele mensen kunnen blijmaken.

hebben twee van de reptie-farm blood's verkocht,en deze blijven in de limburg achter,

onze jonge clown man is naar een forumlid gegaan.

de jonge vrouw is naar aalst verhuisd

drie van onze yellow orange

hypo's zijn naar duitsland verhuisd

 

natuurlijk hebben we er een nieuwe trots bij :cheer::cheer:

 

het reptie-farm forum informatie standje was een sucsses,eens te meer blijkt er veel nood te zijn aan goede informatie,en weten veel mensen nog steets niet waar te zoeken naar deze informatie;

dus deze dat het nu wel gevonden hebben welkom

 

terug verschillende trouwe gezichten gezien,gesproken,en vooral gelachen(dank aan sara met mooie vriendin (met aanhansets :D( de mannen))voor de leuke verassing)

ook nieuwe gezichten op gekende naamen kunnen kleven

leuk jullie te leren kennen

 

al bij al ,is het geen reptielenbeurs,maar gezellig was het zeker(al hadden we liever geen stinkende muizen en ratte stand meer achter ons in het vervolg :angry: )

ONZE VERNIEUWDE STAND

beurshouthalen1.jpg

beurshouthalen2.jpg

beurshouthalen3.jpg

beurshouthalen7.jpg

HET REPTIE_FARM INFORMATIE STANDJE

beurshouthalen10.jpg

SOMMIGE MENSEN SMELTEN GEWOON WEG VAN ZOVEEL MOOIS :rolleyes:

beurshouthalen035.jpg

beurshouthalen034.jpg

beurshouthalen8.jpg

 

groetjes

 

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het was een leuk uitstapje om even naar Houthalen te rijden.

Leuk vond ik dat de inkom maar 1,5 euro bedroeg voor de bezoekers anders had het een dure grap geweest als je alleen voor de reptielen kwam zoals ons.

 

Het was zoals Erwin aangaf een echte aquarium beurs. Beter hadden ze diegene met reptielen en benodigdheden allemaal bij elkaar gezet maar zo is het altijd wel iets :D

 

Ook weer enkele bekenden gesproken, altijd leuk even een babbeltje te slaan en naar de mooie diertjes te kijken.

Mooie foto's Erwin! Je ziet weer dat de meisjes hun fatsoen gehouden hebben, kan je van Tom al niet zeggen... :rolleyes::)

 

Groetjesss

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo

 

gisteren waren wij ook op de limbeurs, en daardoor nu op dit forum

ik kende deze site al als een bron van goede informatie, en na gisteren jullie stand gezien te hebben, met alle mooie baardjes en ook de duidelijke en vriendelijke uitleg daarbij, hebben we beslist ons lid te maken (zal mij elders wel voorstellen)

 

Heb ook van andere reptielmensen gehoord dat voor hun de beurs tegenviel jammer genoeg... Wij hebben ook aquaria, dus voor ons was ze sowieso interessant.

 

maar het grootste probleem is volgens mij de marketing van deze beurs als zijnde een aquariumbeurs... op onze aquariumclub werd ons ook gezegd dat er (bijna)geen reptielen zouden zijn, enkel visjes

georganiseerd door de BBAT, en enkel aquariummensen kennen de BBAT, die noemen wij dus gewoon de aquariumbond

in feite zou de BBAT zich moeten opsplitsen in terrarium en aquarium apart

ook onze aquariumclub is zogezegd een aquarium en terrarium club, maar in praktijk is er 1 persoon in het bestuur die zich met terraria bezighoudt, en dan alleen nog met kikkers..

er zijn heel weinig echte terrariumclubs hier

Share this post


Link to post
Share on other sites

vraagje.... wat houd in "echtheids certificaat" ? is dat een belgisch woord ofzo? :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Kuno,

 

Wat is er nu weer mis met het certificaat? :huh:

 

Dit certificaat wilt zeggen dat de mensen die een blood kopen

ook gegarandeerd een echte zuivere blood krijgen.

 

En dit is niet overal het geval.

 

Gr Marc B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

halo kunno

 

een echtheids certifikaat is een verklaaring dat gegeven word bij een dienst of produkt waar de verkoper-aanbieder zijn naam garant steld voor de geleverde diens-produkt

 

niemand steld zijn of haar naam in twijfel door een certifikaat uit te geven waar de echtheid en zuiverheid niet zeker van is.

 

eenieder weet dat gesoemel en bedrog met een echtheidscertifikaat of een andere op papier staande verklaaring ,verdere geloofwaardigheid voor altijd in twijfel word getrokken

 

een echtheidscertifikaat geef je enkel uit waar je voor de volle 100% achter staat

 

bij deze steld reptie-farm zich garant voor de echtheid,en blood zuiverheid van de geleverde bloedzuivere baaragaamen

wie met deze dieren verder wil,weet zo dat deze steets kan terugvallen op het echtheidscertifikaat,wat de verkoop van nakweek betrefd,en kan met deze ook steets terugvinden of de dieren al dan niet verwand zijn,daar alles zo bijgehouden kan worden.

 

dit echtheidscertifikaat bevat dus niet enkel deze garantie en informatie,maar ook de naam van de koper,en verkoper .

ook kan u als verkoper te weten komen (aan de hand van het eigen nummer van elk dier) welke de ouders van uw dier zijn

daar er verschillende onverwante kweekkoppels zijn,is het zo perfect mogelijk een onverwand koppel samen te stellen.

 

hoevaak hoor je niet "heb een baardje gekocht,maar weet niet meer bij wie"

"ze zijn bloedzuiver"maar dan moet u het doen met het woord van de verkoper(en deze zijn zeker niet allemaal zuiver op de graat als het op verkopen aankomt)

als er meer kweekers deze echtheidscertifikaten moeste gebruiken zou er veel minder gelogen en bedrogen worden.

 

 

dus simpel voorgesteld

een overdrachtspapier (die u ook uitrijkt bij de aankoop van een diertje)heefd het meeste van het echtheidscertifikaat terug.

een echtheidssertifikaat geefd u er de garantie bij dat het bloedzuivere dieren zijn

 

dus wie een echtheidscertifikaat uitgeefd moet zeker zijn van zijn diensten of goederen (in dit geval baardagaamen),of deze verbrand zijn eigen vingers

 

vriendelijke groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey!!

 

Ik ben dus Tarryn, dat meisje dat wat met je gepraat heeft over jullie diertjes.

Nogmaals proficiat met je beesten. Ze zagen er echt gezond en MOOI uit :D

We hebben in juni 3 volw vrouwen erbij gehaald en gaan dus even niet uitbreiden.

Maar wanneer we eventueel meer zouden uitbreiden, dan wil ik er van jullie. Het is een hele investering, maar als je ziet naar jullie beestjes, weet je dat ze dat geld echt waard zijn. Nog veel succes met je NKjes!!

 

Tarryn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wij hebben de beurs in Houthalen afgezegd, omdat hier in de buurt ook een reptielenbeurs was. Dit was de beurs in Hoofddorp.

Jammer dat de beurs in Houthalen tegenviel. Hoofddorp was ook erg rustig, maar wel helemaal gericht op reptielen.

Heb samen met mijn zus op de beurs gestaan. Hier een foto, misschien krijgen jullie zo een kleine indruk hoe de beurs in hoofddorp eruit zag

 

DSC07783.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ ploe

 

vonden het jammer dat jullie er nie waren

 

verkochten we geen baardjes,gezellig zouden we het zeker gemaakt hebben :cheer:

 

jullie hadden net achter ons de tafel,jullie naam stond erop.

 

lukt zeker nog in de komende beurzen :cheer:

 

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo erwin ik zie dat jullie de stand flink verbouwt hebben een veel overzichterlijke geheel zo luiker ruim ingedeeld ga je nu op alle beurzen zo je dieren aanbieden vind het er goed uitzien in iedergeval

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoi Kuno,

 

Wat is er nu weer mis met het certificaat? :huh:

 

Dit certificaat wilt zeggen dat de mensen die een blood kopen

ook gegarandeerd een echte zuivere blood krijgen.

 

En dit is niet overal het geval.

 

Gr Marc B)

er is helemaal niks mis met een certificaat.... snap niet dat je altijd het verkeerde in kmijn posts ziet....

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Erwin,bedankt voor de uitleg,is in principe gewoon een overdrachts verklaring... maar het woord klinkt niet echt nederlands,of is nu een nieuw woord :D

 

verder ziet het er grappig uit ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ kunno

 

neen hoor word al jaren gebriukt

 

zelfs kreeg je een echtheidscertifikaat bij de stukjes muur die ze in duitsland hebben afgebroken na de val

 

ook bij diamanten zit er een echtheidscertifikaat(eens meer een diamanten ring kopen voor uw kersverse vrouw,dan heb je ook een echtheidscertificaat :D:D je vrouw zal het graag horen :D )

 

zoals ik reedts aangaf,is meer dan een overdrachts papier.

 

 

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Kuno,

 

Ligt misschien aan de manier van posten!!! :huh:

 

Misschien lees ik het verkeerd!!! :o

 

Je hebt toch ook al baardjes uit Amerika?

Ik neem aan dat je daar ook papieren bij hebt gekregen, wat staat daar op?

 

En ik vind net als Erwin dat er toch verschil zit tussen een overdrachts-

verklaring of een certificaat.

 

Gr Marc B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja maar een certificaat zegt natuurlijk nog niet veel meer.... ik bedoel tuurlijk heb ik dieren uit usa,maar dan is het toch ook nog een vertrouwens kwestie qua papieren?

 

en manier van posten.... volgens mij staat er niks raars,denk meer dat het de manier van opvatten is....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Kuno,

 

Het zal dan wel een manier van opvatten zijn!!!

 

Wat staat er op dat certificaat uit Amerika?

 

Als je dit vertaald, wordt het je misschien duidelijk dat het echt geen

nieuw Nederlands woord is.

 

En natuurlijk ben ik het met je eens dat alles berust op vertrouwen, al

is dit soms ver te zoeken.

 

Gr Marc B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

je hebt inderdaad gelijk wat certificaat betreft,hier bijvoorbeeld mijn papier van de SDR

 

overdrachtsandfiredragon.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×