Jump to content
budy26

Tekening

Recommended Posts

hallo allemaal ik heb vraag ik zoek eigelijk een paar hele mooie en duidelijke tekeningen van baardjes liefs volwassenen want ik wil dol graag een tattoo van een baardje laten zetten maar een tekening vinden doe je niet snel ben al paar maand aan het zoeken maar vind bijna niks en wat ik vind is niet mooi ne heb ik de vraag of u meschien toevallig een mooie heeft liggen die ik dan als tattoo zou mogen laten zetten mog je er een willen geven stuur die dan aub naar me msn budylove21@hotmail.com alvast bedankt ge budy :cheer:

Share this post


Link to post
Share on other sites

misschien heb je een foto van een baardje hoe je hem ongeveer wilt op de tekening

ik wil allessinds wel een tekening maken laat maar weten hoe je het wilt : pm

Share this post


Link to post
Share on other sites
misschien heb je een foto van een baardje hoe je hem ongeveer wilt op de tekening

ik wil allessinds wel een tekening maken laat maar weten hoe je het wilt : pm

het liefs wil ik hem met de kop op de pols en dan gewoon recht naar achter over me onderarm de pootjes komen langs me arm naar beneden net als of die me vast houd zeg maar en de staart laat ik dan gekreult naar beneden lopen als dat zou lukken ben ik je eeuwig dank baar gr budy :cheer::cheer:

Share this post


Link to post
Share on other sites

heel leuk idee van je

ben zelf erook mee bezig..

heb verschillende foto's van mijn baardje naar tatoeshop gebracht

en nu gaan hun daar tekeningen van maken en als ik dan tevreden ben laat ik hem zetten op mijn enkel..

als ik jou was zou ik dat ook doen tatoeeerders kunnen erg goed tekenen en als je foto hebt van baardje weten hun ook ongeveer hoe je het hebben wil en je kan ze laten zien waar je hem zetten wil en hoe groot...

succes ermee

groetjes van aliena

Share this post


Link to post
Share on other sites
heel leuk idee van je

ben zelf erook mee bezig..

heb verschillende foto's van mijn baardje naar tatoeshop gebracht

en nu gaan hun daar tekeningen van maken en als ik dan tevreden ben laat ik hem zetten op mijn enkel..

als ik jou was zou ik dat ook doen tatoeeerders kunnen erg goed tekenen en als je foto hebt van baardje weten hun ook ongeveer hoe je het hebben wil en je kan ze laten zien waar je hem zetten wil en hoe groot...

succes ermee

groetjes van aliena

hey hey dat heb ik al gedaan maar die man vind niet dat ze mooier worden door middel van een foto hij wil echt pervectie hebben he dus beste is een pervecte tekening vanwegen uit vergroten enzo

Share this post


Link to post
Share on other sites
heel leuk idee van je

ben zelf erook mee bezig..

heb verschillende foto's van mijn baardje naar tatoeshop gebracht

en nu gaan hun daar tekeningen van maken en als ik dan tevreden ben laat ik hem zetten op mijn enkel..

als ik jou was zou ik dat ook doen tatoeeerders kunnen erg goed tekenen en als je foto hebt van baardje weten hun ook ongeveer hoe je het hebben wil en je kan ze laten zien waar je hem zetten wil en hoe groot...

succes ermee

groetjes van aliena

hey hey dat heb ik al gedaan maar die man vind niet dat ze mooier worden door middel van een foto hij wil echt pervectie hebben he dus beste is een pervecte tekening vanwegen uit vergroten enzo

oke snap het veel succes ermee

hoop dat het mooie tatoe word

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Afb013.jpg

Afb011.jpg

Afb012.jpg

Afb010.jpg

hey hier is wat ik heb dit vond ik de beste, laat maar weten wat je ervan denkt, dan pas ik ze aan naar je wensen

Share this post


Link to post
Share on other sites
Afb013.jpg

Afb011.jpg

Afb012.jpg

Afb010.jpg

hey hier is wat ik heb dit vond ik de beste, laat maar weten wat je ervan denkt, dan pas ik ze aan naar je wensen

daar ben ik heel blij mee dankje dankje dankje

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt chuck, als je ook een tekeningtje wilt maakt niet uit voor welk doeleind laat maar weten, dit geld trouwens voor iedereen hier

ciao

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×