Jump to content
Sign in to follow this  
pris

Echtscheiding?

Recommended Posts

ik ben best ongerust, mijn kamie en ik hebben al een paar dagen een beetje mot haha ze is normaal echt een uitzondering op de jemens. wand zodra ik de bak open om te sproeien enz zit ze haast al op mijn hoofd, en schiet ze steets op mijn neus. ze wil er altijd uit terwijl ik haar niet eens probeer eruit te halen (ik vind dat eenkameleon een voor de sierdier is) maar opeens blaast ze teggen me hapt naar me en word helemaal donker als ik de bak open :unsure: ze eet supergoed ontlasting ziet normaal uit stink niet is gewoon t zelfde als altijd ze drinkt goed alles lijkt me normaal. maar ze is nog nooit zo geweest, ze wil nog steets los lopen maar als de bak opengaat rent ze gelijk mijn gordijnen in :huh: en blaast snappen jullie er iets van?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo Pris hoe oud is je diertje en is het een mannetje of een vrouwtje?

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo Pris en aangezien het een dame is kan ze dus zelf eitjes aanmaken en zou haar toch even controleren of ze niet drachtig is want anders ga je een aflegbak moeten voorzien ;)

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ik d8 daar eerst ook aan maar dit is echter niet t geval denk ik wand ik zie voel niks, of mischien nog niks haha ik w8 het gewoon even af dan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×