Jump to content
Sign in to follow this  
Alex

Nagel Kwijt...

Recommended Posts

hay allemaal,

 

vandaag kwam ik thuis en kwam erachter dat mn baardje een nagel kwijt is aan haar achterpootje, volgens mij heeft ze verder niets aan dr teentje ofzo, ik kan er niet veel aan zien.

 

ik heb vorige week een nieuw terrarium gekocht (150x71x40) die een achterwand heeft met allemaal steentjes, nu klimt ze daar heel veel in maar als ze naar beneden gaat blijft ze bij elke stap hangen... dus deze ga ik waarschijnlijk verranderen want ik denk dat het daar door komt...

 

iemand nog tips over het nageltje of de achterwand?

 

Alvast bedankt!!

 

grtjes alex

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi

raad voor de wand heb ik niet zonder het gezien te hebben,maar zelfs al zie je niks aan het teentje ik zou toch voor alle zekerheid het teentje ontsmetten!

Share this post


Link to post
Share on other sites

de wand heb ik nu geen foto's van, ga ik deze week even voor kijken...

waar kan ik het teentje het beste mee ontsmetten?

het nageltje groeit gewoon weer terug toch?

 

ze lijkt er verder geen last van te hebben..

 

grtjes alex!

Share this post


Link to post
Share on other sites

de nagel zal terug groeien. na de "kweekperiode" heeft mijn vrouwtje extreem korte nagels van al dat graven. ze heeft er geen last van en het groeid gewoon terug.

 

je kan het ontsmetten met isobethadine(?)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou

het zal er aan liggen natuurlijk,als het hele nageltje weg is komt het niet terug,anders is het afwachten,je kan ontsmetten met betadine zalf,of weken in een lauw badje met het goedje!

als je de oude terra nog hebt zou ik hem daar weer even in terug zetten,tot je de wand hebt veranderd!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn vrouwtje is ook vorig jaar 2 nagels kwijt geraakt en die zijn ook weer mooi terug gegroeid. Niet te druk om maken, komt wel goed ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hoop het maar,.. zou het wel zonde vinden als ze een nageltje kwijt is,

het ziet er wel zielig uit, normaal leunen ze natuurlijk op die nageltjes, nu ligt het teentje gewoon helemaal op de grond, maar ze gebruikt het wel gewoon,...

en ik kan nog een klein stukje van hetnageltje zien.

 

Bedankt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×