Jump to content

Recommended Posts

Nou ik ben Sander op diverse fora beter bekend als 101dragons.

Ik ben met de baardagamen hobby begonnen toen ik 15 jaar was (ik ben in middels 36) tot 5 jaar gelden had ik 32 volwassen dieren.

Door een prive situatie heb ik toen alles weggedaan, ben vanuit de regio Rotterdam naar Friesland verhuisd.

 

Inmiddels met een andere hobby begonnen (koikarpers) en zo met Sel in contact gekomen, hij had een winkel in Koikarpers en toebehoren en wilde erg graag met de baardagamen hobby beginnen, en van het een kwam het ander ..... 101dragons.

In de Koiwinkel is inmiddels een heuze baardagamen hoek onstaan voor dieren, toebehoren, voedseldieren e.d.

 

We (Sel & ik) hebben inmiddels een aardige collectie t.w. 2 Hypo Pastel vrouwen, een Hypo Pastel man, een Florida Orange vrouw, een prachtige Dachiu vrouw, twee Red Tigerphase vrouwen, twee Yellowtigerphase vrouwen, een RedxYellow Tigerphase man, en een super mooi RedxOrange Tigerphase mannetje (deze staat ook in de banner)

 

Het is nu ook een echte familie aangelegenheid geworden, Sel en z'n vrouw en kinderen steken veel tijd in het voeren, verzorgen e.d., en mijn vrouw Jetty verzorgt eigenlijk alle grafische activiteiten (website e.d.)

Ik ben degene die zich regelmatig op de diverse fora laat horen, dus als je ergens een reactie van 101dragons ziet is die van mij afkomstig.

 

Dus met een "pauze" van ongeveer 5 jaar er af getrokken heb ik al met al dus al een jaar of 16 Baardagamen.

 

Mochten er vragen zijn dan hoor ik het wel !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo en welkom op het forum en nog veel plezier gewenst.

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

welkom op dit forum

veel lees plezier

 

je hebt een collectie om trots op te zijn

 

groetjes

d+n

Share this post


Link to post
Share on other sites

welkom hier op het gemoedelijkste forum. :rolleyes:

 

eenieder is welkom hier,met of zonder ervaring,heb je geen vragen,dan kan je steets iemand verderhelpen,hoe meer zielen hoe meer vreugde,en hoemeer gevarieerde kennis in huis ,hoe beter voor de beestjes en baasjes

 

plaats u wel de banner van reptie-fram even bij uw links,aub(dank bij voorbaat)

 

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Sander ;)

 

Welkom hier.

Ervaring zat en een mooie collectie heb je daar.

Mooie site hebben jullie, maar ons reglement zegt om een link terug te plaatsen.

Zou je dit dan ook a.u.b. in orde willen brengen.

Veel plezier hier.

 

Grtzzz :D Jo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×