Jump to content
Sign in to follow this  
Wil

Hallo

Recommended Posts

Zo een stukkie van mijn ook maar, hahaha

 

Vorige week woensdag is me schoon vader opgenomen met een herseninfarkt...dat had ik nog niet kunnen schrijven.

 

Ik heb het echt heel druk, elke dag naar het ziekenhuis, met me schoon moeder, me werk, dieren en Ricardo.

 

 

 

Pa heeft gisteren onder zoeken gehad met aders meten, en foto`s gemaakt, ze zagen wel wat op de foto`s maar uitslaagen pas morgen of donderdag, vandaag heeft hij een MRI scen gehad...als ik het goed zeg, loop me eigen bijna voorbij met het geren en ge vlieg.

 

 

 

Maar hij mag aan de wandel en grappies maaken, hahaha, vrollijk hem wel op hoor, waneer hij naar huis mag weet ik niet, mag van mijn vandaag wel.

 

 

 

Niemand kan rijen.

 

 

 

Dus mijn dag ziet er zo uit, werken, om 3 uur thuis, dan komt Ricardo...Cizmo en dena die hun aandcht willen en willen eten, me huishouden, dan kooken, en om 18.15 staat me schoon moeder aan de deur, op naar het ziekenhuis, en om 20.15 thuis....Pfff lekker een bakkie senseo, en bij komen.

O ja en ook nog met de wijkagent bezig omdat Ricardo elke dag inelkaar geslaagen wordt na school, Gisteren kwam hij met een voet afdruk op z`n rug thuis....En gaat er zelf even niet achter aan, ik sta niet voor me zelf in op het moment....het speelt al een paar weeken, dus maar aangiften gedaan, en de wijkagent gaat een bezoekkie brengen daar.

Dus ben benieuwt hoe het afloopt, en dan ze ophouden met het getrap, anders ga ik zelf langs.

 

 

 

Maar zal blij zijn als pa gewoon thuis is hoor, scheelt voor mijn een boel gehaast.

 

 

 

Lieve mensen wens jullie een fijne avond, en zodra ik weer even tijd heb schrijf ik weer.

 

 

 

Knuff wil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Wil,

 

Sterkte in deze moeilijke periode, hopelijk komt alles

weer zo snel mogelijk in orde.

 

Groetjes Marc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Wil ;)

 

Na regen komt zonneschijn zegt men hier.

In jouw geval hoop ik dat dit zo vlug mogelijk gebeurd.

Veel sterke in deze moeilijke tijden

 

Grtzzz :D Jo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×