Jump to content
Sign in to follow this  
Bib

Een Vraagske

Recommended Posts

Hallo

Graag wil ik een vraag stellen mss kunnen julliemij uitleg hierom geven .

Mijn agaam heeft verleden week 3 dagen agresief geweest zijn baard was koolzwart en zijn muil stond steeds open we konden er niet aankomen bijna hij viel ons gewoon aan ik denk dat de reden was ...

De dag ervoor hadden we hem bij ons zitten met een potje krekels hij heeft die allen ineen keer opgegeten zo uit het potje zou dit er mee te lmaken kunnen hebben gehad ?

 

Mvg Bib

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zie geen enkel verband dat het baardje agressief zou zijn geworen door het eten uit het potje. hoe is je bak(gaat ie langs boven open?)? je baardje zal wrs ergens van geschrokken zijn. zekerheid heb ik natuurlijk niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi bib ;)

 

Ik denk niet dat de krekels de reden zijn.

De reden zal wel ergens anders te zoeken zijn.

Baardjes reageren soms anders omdat er iets aan de hand is.

Misschien voelde hij zich bedreigd een verkeerde lichtinval kan al een reactie opleveren (waardoor je hand er plots gaat uitzien als een roofvogel)

of misschien had hij wel pijn of wou hij gewoon met rust gelaten worden.

 

Grtzzz :D Jo

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi,en welkom

dit is de 2de keer dat ik zoiets hoor!

ik ben ook van mening dat het niet aan de krekels ligt,maar dat het diertje toch ergens heel erg van geschrokken is!maar hoe is je baardje gehuisvest,en heeft hij dit gedrag vaker vertoont?

anders zou ik me niet druk maken,maar wees niet te druk als je je dier wilt hanteren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×