Jump to content
Sign in to follow this  
-melissa-

Onze Poserende Baardagaam

Recommended Posts

zeker wat een lieverd

leuke foto hoor

mag ik wat vragen wij zijn benieuwd wat dat groene links onderin op de foto is ???

lijkt op groene calciumbolletjes ofzo???

sorry voor onze nieuwsgierigheid

grtjsssssssssssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Melissa,

 

Mooi baardje en een prachtige foto. :rolleyes:

 

Groetjes Marc B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor alle leuke reacties. En inderdaad hij is erg lief :) Ik zei al tegen mijn schoon ouders hij doet geen vlieg kwaad alleen krekels ;)

Over de bolletjes die erin liggen, deze had de verkoopster in het bakje gedaan toen wij hem meekregen en vonden het voor het effect wel leuk om rond de cactus bol te strooien. Wat het is geen idee, ze heeft het er achter in gedaan. Dus voor degene die het echt willen weten bel even met Animal Attraction. In ieder geval als wij er weer komen voor voedsel dan zullen we het wel even vragen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is echt een schatje, als ik dat zie wil ik ook direct zo'n kleintje

gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Mellisa!

Echt een gaaf beestje hoor! Baardjes hebben ook van die leuke eigenwijze koppies. Vooral als ze jong zijn.

Misschien een raar idee hoor! Maar zijn die bolletjes geen voedselkorrels voor jonge baardjes? Die korrels moet je iets vochtig maken. Ik heb dat wel eens in de winkel zien staan maar dan waren het meerdere kleuren door elkaar. Misschien heb je die korrels ook in 1 kleur want dat groene ziet er precies hetzelfde uit.

Groetjes Stiek!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee het zijn echt een soort van zandkorrels ze niet er niet uit als voedsel in ieder geval. Ik heb dat droogvoer ook zien staan in de winkel maar dat leek toch niet echt op dit hoor. Dit is gewoon wat grof zand zeg maar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×