Jump to content
Sign in to follow this  

Recommended Posts

Onze mannelijke baardagaam is vrij mager, voornamelijk omdat ie vrij lui is, de krekels moeten zijn bek in lopen maar ook omdat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je moet wel oppassen met bijvoeren.

Je dier is wel al 6 jaar oud.

 

Maak je dier niet te dik, een baardagaam die 6 jaar is, zit al in de herfst van zn leven en is dus al 6 jaar gewend om met dit lichaam onder deze omstandigheden te leven. Ga je je Baardagaam ineens dikker maken dan zal hij niet gewend zijn aan dat lichaam en eventueel met alle gevolgen van dien.

 

Bovendien kun je met hem extra voeren de kans op leververvetting groter maken, dat is ook niet iets wat je wilt neem ik aan.

 

Hoeveel weegt hij nu en hoe groot is zijn lichaam, dus gemeten van neus tot staartwortel?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien bij het voeren de beestjes appart zetten, zodat hij toch als eerste bij de krekels is :)

Zet de krekels vooraf even in de frigo, zodat ze wat trager worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet niet of hij heel zijn leven al zo is, ik ken het beestje pas een jaar. Zal het eens aan mijn vriend vragen of ie altijd zo geweest is.

Zal ze het weekend weer eens meten en wegen beide , dan kom ik d

post-3-1175158426.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mijn vriend is hij niet altijd zo geweest, "vroeger" was het vrouwtje veel magerder en hij dikker... maar ik weeg en meet ze beide het weekend wel en maak er ook wel foto's van die ik er dan bij zet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe sjiek hoe ie staat te drinken. Hij zal wel zo mager zijn door het uitstrekken.

 

Hmm jammer dat het niet werkt.

En met de verkoelde krekels??

 

Nu ja, het baardje is ook al wat ouder h

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×