Jump to content
Sign in to follow this  
jaap en Valerie

Kunst Plantjes

Recommended Posts

Weet iemand toevallig waar je leuke kunstplantjes kan kopen in de buurt van Nieuw- vennep? Wij hadden al wel wat gekocht bij het tuincentrum, maar dat was minimaal. En we willen de terarriums van de halsbanden en de baardjes niet hetzelfde maken eigenlijk.

 

Groetjes Valerie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Weet iemand toevallig waar je leuke kunstplantjes kan kopen in de buurt van Nieuw- vennep? Wij hadden al wel wat gekocht bij het tuincentrum, maar dat was minimaal. En we willen de terarriums van de halsbanden en de baardjes niet hetzelfde maken eigenlijk.

 

Groetjes Valerie

Heey Nieuw Vennep :) daar kom ik vandaan woon pas een maand of 2 in haarlem. Ik ga zaterdag naar animal attraction in Amsterdam. om inrichting voor men terrarium te halen. Ik geloof dat zij ook een ruim assortiment hebben aan kunst planten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kom zo vaak bij animal attraction, maar volgens mij hebben ze daar niet super veel planten en als ze wat hebben betaal je er ook wel voor. Ik moet eigenlijk echt een tuincentrum of iets hebben. Ben hier in nieuw- vennep bij zuidgeest geweest en in aalsmeer bij ranzijn en oostende, maar het is minimaal. Beetje jammer maar ja. Hoe oud ben je dan Perconte misschien ken ik je wel???

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij bijna alle reptielenwinkels zijn die plantjes duur

als je naar een buurs gaar zijn ze meestal goed koper en je moet goed zoeken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben 21 zie profiel geboorte datum ;) Maar je kan het nog proberen bij dat tuin centrum langs de ijweg geloof dat het de intratuin is. Deze is aardig groot dacht ik. Verder kan je ook nog proberen als je de driemerenweg afrijd (weg tussen nieuw vennep en haarlem geloof de n205) en dan aan het einde op het grote kruispunt voor je kan kiezen om de snelweg op te gaan naar links gaat dan kom je bij Bos dat is ook nog een tuincentrum. Verder zit er in de Qruicius (of hoe je dat ook schrijft) bij de gamma en de praxis ook nog een tuincentrum. Keuze genoeg dacht ik in ieder geval :)

Succes met het zoeken en laat even weten waar je de meeste keuze had zodat ik daar ook heen kan gaan

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi, je kan ook wachten tot de volgende beurs en daar kunstplanten kopen, meestal hebben ze daar toch wel een ruime keuze en de prijzen vallen meestal ook nog mee.

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi allemaal,

 

Wij hebben al kunststofplanten, ze staan alleen nog niet op de online-shop.

 

Deze hopen wij wel zo snel mogelijk te plaatsen.

 

Dus mensen nog effe geduld. :P

 

Groetjes Marc B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schiet op schiet op marc is altijd makkelijker van uit je luie stoel te bestellen dan de deur uit te gaan hahahhahaa

een beurs is natuurlijk ook altijd leuk

ben benieuwd hoe het er gaat uit zien

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja Marc kan je niet ff opschieten, hihi. Nee hoor we wachten rustig af. Ben benieuwd of jij dan wel de plantjes heb die ik bedoel. Ik weet niet hoe die heten namelijk.

 

Groetjes Valerie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×