Jump to content
gerrit

Eerste Deel Van Mijn Nieuwe Stelling

Recommended Posts

Vandaag eindelijk het eerste deel van mijn nieuwe stelling afgewerkt voor een paar nieuwe baardagamen en dus op tijd klaar om naar Hamm te gaan en wie weet er al een paar nieuwe bewoners voor te kunnen bemachtigen :lol: maar anders niet getreurd want heb nog enkele dieren in bestelling staan die er perfekt zouden in passen.

 

Foto 1 :

zo is hij toegekomen een prachtige bak in betonplex 2 in 1 van 2,50 meter lang , 80 cm hoog en 60 cm. diep

DSC_0114.jpg

 

Foto 2 , 3 en 4

Rotsen in aangebracht uit ytong blokken

DSC_0118.jpg

 

DSC_0117.jpg

 

DSC_0116.jpg

 

Foto 5 en 6

3 lagen tegellijm in aangebracht en afgewerkt met bisonlijm

DSC_0015-1.jpg

 

DSC_0016-2.jpg

 

foto 7

Planten , zand en stenen in aangebracht

DSC_0012.jpg

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi gerrit ;)

 

In

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo gerrit

jullie zijn echt heel erg druk geweest,maar het ziet er ook helemaal geweldig uit.

en de terras gevuld krijgen zal ook geen probleem opleveren denk ik!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Gerrit,

 

Prachtig, wederom een knap staaltje vakwerk. :rolleyes:

 

Nogmaals, waar gaat dit eindigen. ;)

 

Groetjes Marc B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

van harte gefeliciteerd met uw nieuwe prachtige aanwinst.

 

terug een knap stukje vakwerk

 

dit noemd men het goede voorbeeld geven,ervoor zorgen dat je zeker altijd een terarium in reserve hebt staan voor noodgevallen :D:D:D

 

met noodgevallen bedoelen we man apart ztten,vrouw even rust gunnen,een zieke apart zetten,enz

 

in uw geval is het noodgeval hamm :D:D:D

 

hoe noem je deze stelling?

je voorige noemde "laatste" :rolleyes:

deze meschien allerlaatste :rolleyes:;) tot je terug geen plaats meer hebt,om al dat mooi beestenspul in te huisvesten :D:D

zalig,naar hamm,gaan met plaats thuis.

HAMM HIER KOMT GERRIT ;);) GEWAPEND MET PLAATS :D:D:D

 

Groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Knap gedaan hoor gerrit!

 

En ik ben ook wel eens benieuwd naar de nieuwe aanwinsten van in Hamm! Spijtig dat je niet naar Goes komt anders wisten we al of je baardjes gekocht had in hamm :)

 

Groetjesss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie bakken hoor, mijn complimenten!

 

Ben ook erg benieuwd wat je in Hamm gaat bemachtigen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juist op tijd klaar voor Hamm natuurlijk maar hier komt niets in te zitten van in Hamm :lol: want eentje is voor de florida orange en de andere is voor ..... zeg ik nog lekker niet :D maar ga ze wel reserveren in Hamm ;) en heb buiten deze bakken nog 4 kleine lege terras staan waar ik dus wel aankopen van Hamm kan inzetten en later komen deze dan misschien in nieuwe bakken te zitten die ik op deze stelling ga bijzetten want daarom dat dit het eerste gedeelte is van mijn nieuwe stelling maar ben er nog niet uit of ik er een nieuwe 4 in 1 ga opzetten voor mijn kameleons of nog 4 bakken voor de baardagamen <_<

@Erwin : binnenkort heb ik weer plaats genoeg om uit te breiden hoor :lol::lol::lol:

@Ploe , saratjeuh : ga voor een bepaalde soort kijken in Hamm maar blijft een verassing want weet natuurlijk niet of ik ze zal vinden maar ben al om 07h binnen dus als ze er zijn zullen ze me niet kunnen ontglippen want dit is het voordeel van vroeg binnen zijn :P

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

gerrit heeft de virus echt zwaar te pakken,is herkenbaar denk ik.

zelf heb ik ook al wel 5x gezegd:nu ben ik gelukkig,en ruimte hebben we niet meer!! maar ja,weer een meubelstuk naar boven,weer het:wat maakt dat extra lamje uit!

miss is het een goed idee om een extraatje toe te voegen aan het forum.

richtten we een support groepje op,voor mensen die echt wel willen stoppen,maar het niet in de hand kunnen houden :P:D:o:huh:<_<:blink:

ik zou me aanmelden,want ik word in mijn omgeving soms echt niet begrepen.hihi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×