Jump to content
Sign in to follow this  
cabasa

1ste Ei Uitgekomen

Recommended Posts

hoi

nog even geduld,zoals we al eerder aangaven,er kan echt wel een week verschil in de uitkomst zitten!

zeker omdat er zo,n groot verscil in de uitkomst zit ,is het een goed idee om ze apart wat te voeren,dan kan je mooi in de gaten houden welke wel,of niet eten!als je na een week zeker weet dat ze goed eten kan je ze markeren.(ik doe wat nagelak op het koppetje,wat anders kon ik ook niet bedenken).

maar ik weet niet hoe groot je opfok bak is,en na een week of 5 moet je ze toch gaan scheiden in aparte bakken,er zullen kanjers zijn,en wat achterblijvertjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze zitten nu in de oude terra van hun ouders, geheel gedesinfecteerd uiteraard. de bak is 1.20 breed. maar we hebben er een tussenschot voor klaar staan als er meer komen en voor zodra ze gaan eten.

 

aangezien ik dus niet meer kan zien welke er als eerste uit was en welke als laatste ga ik ze maar 1 voor 1 proberen te laten eten.

 

ik heb nog een extra terra van 1 meter staan voor nood. die eigenlijk ook al klaar stond voor de jongen.

 

ik heb er dus ook aan zitten denken om ze te markeren, maar wist niet of dat kon. haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja,de mijne zagen er niet uit met paarse stippen op hun koppie,maar ik dacht nou,ze vervellen vanzelf,en dan is het weg!

nodeloos te zeggen dat er uiteindelijk 3 weggingen met een paarse stip.

maar misschien heeft iemand anders een beter idee!ik maakte me wel zorgen dat ik dus iets giftigs gebruikte.

maar je hebt ruimte,mooi hoor.het zou toch vreselijk zijn als ze elkaars pootjes en staart als voedsel zouden aan zien.met zo,n 8 weken kunnen ze weg,geniet er maar even van.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×