Jump to content
Sign in to follow this  
Joneal

Scincidae.com

Recommended Posts

Vandaag heb ik de nieuwe layout van mijn website gepubliceerd.

Op de kleuren na is niks hetzelfde gebleven, en daar hoorde natuurlijk ook een nieuw logo bij!

 

Ben benieuwd wat jullie hiervan vinden.

(mochten er mensen zijn met breedbeeld en schermresolutie groter als 1024*768 van die balk weet ik )

 

banner.jpg

 

Mijn website gaat over de familie Scincidae.

Met onderandere:

 

- internationaal forum

- Species database

- artikel database

- klimaat kaarten

- Species of the Month

 

enz. Er moeten nog een aantal dingen gebouwd worden (De databases) maar verder werkt het al prima!

Wilde het toch wel even showen, ben er best wel een beetje tevreden over

 

Overigens reptie-farm staat tussen de links ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi

eindelijk een skink site,stoer hoor.

ik heb al jaren skinks,op dit moment alleen nog maar mijn schat van een ink,een gigas,denk een vrouw.

ga je net als mark er ook een vertaal prog bij plaatsten.voor mij is engels geen prob,maar de nood voor een nederlands talige site is groot,en niet iedereen zal alle termen en woorden goed kunnen begrijpen,en dan ga jeje doel hier dus voorbij.al is het leuk om contact te hebben met mensen die je hobby delen die overal vandaan komen.

ga zo door

anita

Share this post


Link to post
Share on other sites
hoi

eindelijk een skink site,stoer hoor.

ik heb al jaren skinks,op dit moment alleen nog maar mijn schat van een ink,een gigas,denk een vrouw.

ga je net als mark er ook een vertaal prog bij plaatsten.voor mij is engels geen prob,maar de nood voor een nederlands talige site is groot,en niet iedereen zal alle termen en woorden goed kunnen begrijpen,en dan ga jeje doel hier dus voorbij.al is het leuk om contact te hebben met mensen die je hobby delen die overal vandaan komen.

ga zo door

anita

Bedankt, Een Nederlandse vertaling gaat er wel komen.

Echter het forum blijft engels. Waarom ?

Zodat ook mensen buiten NL het begrijpen en engels toch een internationale voertaal is. Hoe meer mensen, hoe meer ervaringen en des te beter iemand met vragen geholpen wordt.

 

En moeilijke termen zullen zo veel mogelijk uitgelegd worden. Mocht iemand iets niet snappen kan degene altijd contact opnemen en willen we maar al te graag helpen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja

ieder zijn mening,maar er is juist het belang van een nederlande site,engelstalige sites zijn er genoeg.aangezien skinkjes onderkende dieren zijn juist hier in nederland,en iedereen maar wat doet,inclusief mijzelf vind ik het jammer dat je meer waarde hecht aan buitenlande leden dan nederlandse.

anita

Share this post


Link to post
Share on other sites
tja

ieder zijn mening,maar er is juist het belang van een nederlande site,engelstalige sites zijn er genoeg.aangezien skinkjes onderkende dieren zijn juist hier in nederland,en iedereen maar wat doet,inclusief mijzelf vind ik het jammer dat je meer waarde hecht aan buitenlande leden dan nederlandse.

anita

Daar begrijp je mij verkeerd. meerendeels van de bezoekers zijn nederlands. Echter waar ik waarde aan hecht is het internationale aspect, hier in NL houden we dieren anders als in b.v Amerika of Australi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Joneal,

 

Mooie site, echt wel apart. :rolleyes:

 

Toch jammer dat deze alleen in het Engels is.

 

Succes. ;)

 

Groetjes Marc B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoi Joneal,

 

Mooie site, echt wel apart. :rolleyes:

 

Toch jammer dat deze alleen in het Engels is.

 

Succes. ;)

 

Groetjes Marc B)

Hey Marc.

 

Bedankt, tjah apart zijn ze wel :rolleyes: .

Ik zit er stevig aan te denken om ook een Nederlandse vertaling erbij te maken.

Aan vooral Nederlandse informatie is een grote behoefte merk ik steeds vaker dus ik ga er mee bezig ;).

Echter zal het forum zoveel mogelijk Engels blijven omdat dat gewoon het makkelijkste is kijkend naar de leden uit 9 verschillende landen die we hebben. En wie weet komt er ook nog een Nederlands gedeelte in het forum.

 

Jordi

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi

het lijkt me echt een goed idee.

ik kan alleen voor mijzelf praten natuurlijk,maar ik ben een poos op een groot amerikaans forum geweest,en werd er echt krankzinnig hoor!

alle respect voor ze(ik heb er 14 gewoont met veel plezier) maar het ging echt nergens over,tenzij je intresse hebt hoe je skinkjes in het leukste outfitje mee moet slepen naar de mall,en waar je leuke kleedjes kan kopen waar ze de naam van je lievelingetje in borduren.ondertussen zitten de schatjes is plastic containers,en kan niemand je uitleggen wat uvb is,om je echt rot te lachen.ook gemailt met hele vriendelijke lui,echt heel aardig,maar gezeur over all gods creatures,en maar bidden voor elkaar.

sorry hoor,ik kon er niet tegen.

nogmaals in het engels is al zat,skinken zijn onder gewaardeerde diertjes hier,en een fatsoenlijk nederlands site is er nog steeds niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites
hoi

het lijkt me echt een goed idee.

ik kan alleen voor mijzelf praten natuurlijk,maar ik ben een poos op een groot amerikaans forum geweest,en werd er echt krankzinnig hoor!

alle respect voor ze(ik heb er 14 gewoont met veel plezier) maar het ging echt nergens over,tenzij je intresse hebt hoe je skinkjes in het leukste outfitje mee moet slepen naar de mall,en waar je leuke kleedjes kan kopen waar ze de naam van je lievelingetje in borduren.ondertussen zitten de schatjes is plastic containers,en kan niemand je uitleggen wat uvb is,om je echt rot te lachen.ook gemailt met hele vriendelijke lui,echt heel aardig,maar gezeur over all gods creatures,en maar bidden voor elkaar.

sorry hoor,ik kon er niet tegen.

nogmaals in het engels is al zat,skinken zijn onder gewaardeerde diertjes hier,en een fatsoenlijk nederlands site is er nog steeds niet.

Tjah dat zijn inderdaad amerikanen, vooral blauwtongen zijn daar vaak nogal de dupe van....

Echter de leden die nu op het forum zitten wil ik niet voor het hoofd stoten er zitten mensen bij met collectie's waar menigeen niet eens van durft te dromen en waar een hoop van geleerd kan worden.

Dus hoe ik het met het forum aanpak moet ik nog even kijken. De site gaat in ieder geval een Nederlandse versie krijgen en de huidige Engelse versie want ook in het engels is er geen een fatsoenlijke site die puur gericht is op skinken. (bluetongueskinks.net buitengelaten)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×