Jump to content
Sign in to follow this  
karina

Wat Kan Ik Doen?

Recommended Posts

Rocky en Godzilla hebben altijd samen gezeten van jongs af aan. Ik heb ze al te lang bij elkaar laten zitten, want godzilla heeft weer eitjes, rocky zit nu ong. 2 weken apart.

 

Het lijkt wel of hij zit weg te kwijnen dat hij godzilla mist. Alles is goed, mestonderzoek is ook gedaan. Maar hij wil niet eten, af en toe pakt hij eens een dubia aan. Ik zit er aan te denken om maar te gaan dwangvoeren, want hij is behoorlijk afgevallen, nou was hij altijd wel iellig, is niet zo een grote baardagaam.

 

Ik kan er ook geen ander mannetje bijzetten. Dus ik weet niet wat ik hier mee aan moet.

Gr. Karin

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi karin

wat een ellende he! maar helaas voor enk heeft hij nof nooit een vrouw gezien,maar kwijnt net zo hard weg.je weet het dier woog 575,nu 300,heeft van de week een joeppie 3 dubia op,ik dacht he he,we gaan de goeie kant weer op,maar nee.gisteren maar weer 1,en ging toen maar slapen.

zonder maar weer onzeker te worden zal het de natuur wel zijn.soms geef ik hem wat baby fruithapje,dat gaat er wel in,maar echt dwangvoeren zou ik toch nog even mee wachtten,poept hij wel regelmatig?als dat nog stil ligt zou ik helemaal nog wachtten.

maar ik wacht vol spanning met je mee hoor,de stoof staat er al weer!

doegg anita

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×