Jump to content
gerrit

Wie Gaat Er Naar Hamm Op 10/03/2007

Recommended Posts

Hoi Hammgangers

 

Zie hier een foto van de rij mensen die allemaal graag naar binnen willen waar Gerrit om vroeg :D

 

IMG_3402.jpg

 

Hoop dat de grootte van de foto goed is, heb hem verkleind, alleen is de lange rij dan minder duidelijk te zien!!

 

Groetjes, Ted

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt Ted en dit is dus wat jullie kunnen verwachten als je moet aanschuiven en als ik het nog goed voor heb is deze foto rond de middag genomen.

Oh ja , de ingang is daar helemaal achteraan waar je die witte tent ziet staan :lol:

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wij zijn nu 4x als bezoekers naar Hamm geweest, maar ik heb nog nooit in zo'n rij gestaan of zelfs maar gezien.

 

Snap ook ff niet waar die foto nu gemaakt is, want ik herken het helemaal niet. Ik parkeer mn auto en sta gelijk voor de kassa's op de

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wij zijn nu 4x als bezoekers naar Hamm geweest, maar ik heb nog nooit in zo'n rij gestaan of zelfs maar gezien.

 

Snap ook ff niet waar die foto nu gemaakt is, want ik herken het helemaal niet. Ik parkeer mn auto en sta gelijk voor de kassa's op de

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb deze foto zien maken :D ,mama mooren lachte me uit toen ik achteraan aanschoof voor de grap :rolleyes:

 

somige met vieze rookgewoonten moeten regelmatig de buitenlucht in he :rolleyes:

 

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wij zijn nu 4x als bezoekers naar Hamm geweest, maar ik heb nog nooit in zo'n rij gestaan of zelfs maar gezien.

 

Snap ook ff niet waar die foto nu gemaakt is, want ik herken het helemaal niet. Ik parkeer mn auto en sta gelijk voor de kassa's op de

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi ;)

 

Mijn planning is weer volledig door elkaar geschut.

Nu had ik mij al weken van op voorhand voorgenomen om naar Hamm te gaan.

Deze week heb ik zelfs nog contact gehad met personen uit het buitenland met de vraag of ze de Gonocephalus Chamaeleontinus hadden voor Hamm.

Dus mijn speurtocht is nog steeds niet tot een goed eind gekomen.

Als klap op de vuurpijl valt Hamm nu ook in het water en dit door een sterfgeval, morgen v.m. begrafenis.

Dus als dit nog iemand leest die morgen naar Hamm gaat, zou ik om een gunst willen vragen.

Als je deze soort tegenkomt zou het dan mogelijk zijn om mij de contactgegevens te bezorgen van desbetrefende persoon(en).

 

MVG, Jo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo Jo en komt in orde en de naam staat al genoteerd op mijn papier maar kan je nog vlug een foto posten zodat ik weet naar wat ik moet kijken.

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben even het adres van hamm kwijt. en op die site van terraristika hamm.de word ik ook niet veel wijzer..

zou iemand mij het adres kunnen geven?

spoed spoed spoed

 

 

grtjsssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat is er meegenomen uit Hamm???

Ben erg nieuwsgierig, had graag willen gaan maar moest helaas werken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Net als Ploe, ben ik ook zeer benieuwd van wat er allemaal

is meegenomen uit Hamm.

 

Groetjes Marc B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb niks me genoomen ik moest aleen met wat mensen praten meer niet eigelijk.

was wel een leuk beursje en niet zo druk als ik normaal gewend was.

 

mvg Mark

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb ook niks meegenomen, gewoon wa terrariumspulletjes gekocht en genoten van al het moois dat er te zien was

Share this post


Link to post
Share on other sites

van baardagamen stond er eigenlijk niets fatsoenlijk tussen

 

heb 1 mooie translucent gezien maar de achterpoot was iets niet in orde mee

 

d+n

Share this post


Link to post
Share on other sites

geloof dat ik naar een andere beurs ben geweest <_<

 

niet zo druk?,tussen de rijen tafels was het de eerste drie uur drukker dan druk vond ik.

het leek wel dat ierdereen geen zin had verder te gaan;

 

terug leuke mensen van het forum gezien,en gesproken.

 

zoals sommigen meschien :rolleyes: wel weten zitten de mooiste in een isemodoos onder tafel :rolleyes:

 

gelukig had ik veel tijd,en kon deze ook bewonderen.

 

veel uitschieters waren er niet,maar ze waren erwel :D

voor wie veel nakweek zoekt noet in september gaan,wie de mooiste wil,moest nu gaan,en in bestelling plaatsen,om op te halen in september

 

onderandere was er een zeer mooi gekleurd transje,dat dan ook lekker in onze verzameling is ingepast :rolleyes:

 

ook een extreem gekleurde yellow/orange red flame dame van een paar maand oud heefd ons vervoegd.

 

natuurlijk enkels :rolleyes: doosjes eten voor de beestjes

 

wel ontbraken enkele van de vaste standhouders,die ik steets graag bezocht.

geen rozekeverlarven,en geen kevers te vinden

 

de grote dozen krekels en sprinkhanen van de sloveen moesten we ook missen

 

heb terug van hamm genoten

 

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo en ben ook terug gekomen en natuurlijk niet met lege handen zoals gewoonlijk :lol: , de beurs was wel leuk en heb er weer van genoten al was er wel weer veel te veel volk.

Het aanbod baardagamen vond ik toch wel tegenvallen en heb niet gevonden waar ik naar op zoek was want het meeste is voor september en dan is er wel aanwezig naar wat ik op zoek ben want de bestellingen zijn reeds geplaatst en dat word dus weer lekker wachten tot binnen een paar maanden.

Heb er toch 3 gevonden , een red/yellow en 2 bloodsxorange red maar de bloods zijn nog maar 2 weken oud en dit is natuurlijk weer een risico maar zo heb ik het graag ;) want wees nu eerlijk er is toch niets mooier dan die kleine diertjes te verzorgen en groot te brengen :P

En hebben dan ook nog terrariums op de kop kunnen tikken voor een prachtige prijs dus zijn we niet voor verloren moeite geweest.

Groetjes

@Jo : ik ben meerdere malen de beurs afgelopen met Erwin en op zoek gegaan naar je diertje naar wat je op zoek bent en heb het spijtig genoeg niet gevonden en waren wel veel ondersoorten van de Gonocephalus maar niet de Chamaeleontinus dus kon je spijtig genoeg ook niet verder helpen :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

natuurlijk hebben we terug een bestelwagen vol terariums meegebracht,zo we zeker niet zonder plaats komen te zitten :D:D:D .

 

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hoor al dat Gerrit en Erwin toch nog aardig geslaagd zijn. Ik hoop in september toch ook te gaan!

 

wil wel graag foto's zien van de nieuwe aanwinsten :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Ook wij zijn zeer nieuwsgierig naar de foto's van de nieuwe aanwinsten

uit Hamm.

 

Groetjes Marc B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
zoals sommigen meschien :rolleyes: wel weten zitten de mooiste in een isemodoos onder tafel :rolleyes:

wat is een isemodoos?

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha ik heb de aanwinsten van Erwin en Gerrit al gezien, ik reed namelijk mee met Erwin

 

@ lotte een isimo-doos is een isolerende doos uit isimo, die veel gebruikt word om dieren in te vervoeren

Share this post


Link to post
Share on other sites
ahja en isimo is hetzelfde als piepschuim, hetgeen waarmee achterwandje worden gemaakt

oh tnx!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×