Jump to content
Sign in to follow this  
Tarryn

Baardje Doet Vreemd

Recommended Posts

Hey allemaal!

Mijn mannelijk baardje doet sinds enkele dagen vreemd. Hij is ongeveer 5 en half maand oud. Hij loopt heel terrarrium rond als een gek en probeert ruiten terrarium te beklimmen. Zijn baard ziet dan ook erg zwart. Er is niets veranderd in het terra of de omgeving dus ik weet niet wat het kan zijn. Hij zit samen met een vrouwtje van 5 maand in een terra van 120x60x70. Het vrouwtje laat hem gewoon met rust. Hij knikt ook niet met zijn kop wanneer baadr zwart is. En hij is nog wat jong voor paringsdrift niet? Herkennen jullie dit? Alvast bedankt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

doet die van mij ook en die zit alleen

doet moeten om er uit te komen maar als je de deur open zet gaat hij ernaast verder en dit elkedag ls het zonnetje schijnt

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

paringsdrang met 5 maanden zou best wel kunnen bij een mannetjes baardgaam hoor

Ik wee niet hoe oud je vrouw is, maar als ze van dezelfde leeftijd is dan moet je je er op voorbeiden dat je ze appart moet gaan zetten binnen niet al te lange tijd

 

groetjez esma

Share this post


Link to post
Share on other sites

het knaapje is er wel erg vroeg bij!!

anita

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi ;)

 

rond deze leeftijd beginnen de hormonen wel eens een rol te spelen hoor :P

ikzelf heb hier nog mannetjes nakweek zitten en ik kan je garanderen dat het hier ook al wat zwarte baarden en kopknikken wat de klok slaat en dit rond een leeftijd van 6 maand

dus ja ik zou ook zo snel mogelijk uitkijken naar een tweede terra

anders heb je binnen enkele maanden een bevrucht vrouwtje

en dat zou voor het vrouwtje geen goede zaak zijn

 

grtzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het blijken dus daadwerkelijk de hormonen te zijn :rolleyes: Gister was hem rond Dara aan het draaien met een serieus zwart baardje. Ik heb ze dan voor enkele uren gescheiden door terra in 2 te delen. Nu mogen ze alleen bijeen als ik chaperonne kan spelen :P Woensdag ga ik zien voor een tweede terra. Had gehoopt nog een maandje te hebben, maar ja! Ons ventje is vroegrijp :blink:

Groetjes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

perfect hoor dat je op zoek gaat naar 2e terra

en voor later altijd makkelijk als quarantaine bak (of het virus moet in alle hevigheid toe gaan slaan) :P

Als je ze bij elkaar zet er wel bij blijven hoor, want "ongelukje" zit in een klein hoekje

 

groetjez esma

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×