Jump to content
erwin

Terug Uit Houten

Recommended Posts

zeer drukbezochte beurs.om 10.00uur stond er zeer veel volk aan te schuiven.

(je kaartjes op voorhand bestellen word meer en meer geen slecht iedee)

 

gelukig zaten zeer vlugge dames klaar om de kaartjes in recordtempo te verkopen,en zijn deze met deze dankbaar,want het was koud buiten.

 

eenmaal binnen, twee zalen vol(al waren er wel enkele meters vrije tafels over)

 

het aanbod van manelijke baardjes was groot,voor de vrouwtjes moest je al iets beter zoeken,dat aanbod was ver uitgeput van vrouwtjes

 

veel bekenden gezien,en gesproken,en ook terug nieuwe mensen van het forum ontmoet.

 

daar ik deze keer niet aleen was,heb ik mijn koopgedrach moeten aanpassen :angry: ,maar had dan ook niet de bedoeling te kopen(of er moest een het voor trasculent man aangeboden worden,maar geen gevonden)

wel waren er enkele zeer mooie geele hypo's van een duitse dame;maar veel te duur(te veel gekocht in hamm)

gelukig heb ik wel een baardje kunnen meebrengen,al is het jammer genoeg niet voor mezelf.

ook de hypos van kuno,en b22 waren zeer mooi om zien,en betaalbaar.

 

zeer aangename beurs.

 

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja zeer mooie,en zeer betaalbaar,jammer genoeg wel dezelfde herkomst als mijn dame die ik zittenheb.

deze man is ook de trotse bezitter van dit beestje geloof ik,ik noemde het een smeltbeestje(had ik nog niet zoveel gekocht in hamm,had ik ze daar zeker gekocht)

(zie hamm)

 

het is mijn bedoeling er zo eentje zelf te kweeken,daarom mijn zoektocht naar een onverwant mannetje.

 

weet wel dat sommigen daar niet zo naar zien,maar wij proberen er wel op te letten dat ze onverwant zijn als we ze koppelen.

(dit omdat we nog niet alle ervaring hebben,en liever geen risicos lopen)

 

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×