Jump to content
Sign in to follow this  
Wil

Wat Een Dag Zeg

Recommended Posts

Wat een dag weer vandaag, vanmorgen de huissies gedaan, was lekker op tijd kraar. Dus lekker vroeg weekend.

 

 

 

Nop dus, Me schoonmoeder belde, (was onderweg naar haar) Ik denk dat je maar even met ricardo naar de dokter moet, hij is gevallen en heeft pijn in z`n hand.

 

 

 

Me huisarts gebelt (huisartsen post) even gedult, a-u-b nou na 10 min heb ik opgehangen, belde wel mobiel.

 

 

 

Dacht weet je wat rij naar de huisartsen post in vlissingen, naast het ziekenhuis.

 

 

 

Ricardo stond al met oma buiten, Ging zitten en deed z`n verhaal en wat pijn deed.

 

 

 

Ze deden tussen de middag westrijdje wie het eerst bij de muur is. Maar ricardo liep eigellijk te hart, en moest zich afweeren met z`n hand tegen de muur.

 

 

 

Ondertussen in Vlissingen aangekomen, maar de huisartsen post was tot 6 uur dicht. Grrrrrrrrrr men zeg wat een elende als je een dokter nodig heb.

 

 

 

Terug naar middelburg, me eigen arts...Donker, grrrrrr Naar een andere arts, die hem normaal vervangt.

 

 

 

Daar was ook geen dokter, maar wel een assistent die me Arts wel wilde bellen. Ik kreeg hem zelf en hij is naar de praktijk gekomen voor ricardo.

 

 

 

Tja zei hij wil een foto laaten maaken, ik ga het ziekenhuis bellen.

 

 

 

Dus op naar vlissingen naar het ziekenhuis, Hee zei ricardo hier waren we net ook.

 

 

 

Ja zei ik nu gaan we het ziekenhuis in, Hij had echt zoveel pijn.

 

 

 

We werden daar snel geholpen, de foto`s waren gemaakt en daar kwam de uit slag en uitleg van de foto`s.

 

 

 

Ze wilde er nog een maaken van z`n pols, omdat ze wat zag wat niet hoort, en wilde zekerheid.

 

 

 

Weer een foto, en we mochten gellijk doorlopen naar de dokter.

 

 

 

Ja zei ze het is gescheurt aan de zijkant van z`n pols, Hij gaat in het gips.

 

 

 

Pffff Ricardo was de heele middag een stoere vent geweest, maar liet toch een traanje vallen hoor.

 

 

 

We stapte om half 7 het ziekenhuis uit.

 

 

 

En ga maandag zekers naar school waarom juf me niet gebelt heeft het was om 1 uur gebeurt.

 

 

 

Maandag krijg ik een foontje van het ziekenhuis voor een afspraak voor ander gips.

 

 

 

Had ook vanmiddag z`n verjaardags feessie geregelt ..eerst Bowlen en dan zwemmen en eten in de Parel op 3 Januari, en dat is toch snel hoor.

 

 

 

Moet maar wat anders verzinnen, en hij kan woensdag niet karten, wat een pecht heeft hij.

 

 

 

 

 

 

 

knuff wil

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi wil

dat is niet leuk nee.

jammer voor ricardo dat ie niet kan karten enzo.

 

sterkte he.

groetjes

ferry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Wil, dat is rotnieuws zeg, en idd, die juf heeft vast niet doorgehad wat er aan de hand was, anders had ze jou wel moeten bellen.

 

Doe hem maar de groetjes en sterkte, ook van Devon, Kai en Egan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wens ricardo maar beterschap van mij hoor

gelukkig heeft ie bijna vakantie, kan hij rustig aan doen

wat een verhaal weer

 

groetjez esma

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vannacht 2 uurtjes geslaapen, Hij had veel pijn.

Dus vandaag zijn we niks waard.

Hoop dat het vannacht beter gaat met slaapen.

 

knuff wil

Share this post


Link to post
Share on other sites

wens hem maar beterschap namens ons

jij ook succes

groetjes michel

 

ps hoop dat je vanacht wat meer nachtrust hebben

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×