Jump to content
Sign in to follow this  
crazy-frog

Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeey

Recommended Posts

jeeey eindelijk heb ik een kikker helaas niet van mij van een vriend op wintersport.maar me moeder vind dat toch wel een leuk beestje dus miss mag ik er al eerder een hebben dit wou ik ff kwijt greetzz mij :D^_^

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou heel lief tegne je moeder doen wie weet stemt ze toe

 

groetjez esma

Share this post


Link to post
Share on other sites

zal ik zeker doen maar het is toch wel een werkje PFFF

maar zoals altijd moet me vader weer zijken nee dat soort dieren moeten vrij leven en bla bla bla ik probeer hem nog te overtuigen en dat in nog maar 3 dagen want dan moet hij terug :(:(:(:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

boehoe mijn kleine schatjes zijn weer weg! terug naar hun baasje

helaas mag het niet van m`n vader `k ben echt kwaad op hem maar hij heeft wel gelijk ze kunnen niet mee op vakantie en met andere mogelijk heden neemt hij geen genoegen.heel jammer maar de volgende keer mag ik ze weer verzorgen.

groetjes crazy-frog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi crazy-frog,

 

Ik wilde net een heel verhaal op gaan hangen hoe leuk het is, wij hebben zelf 2 turkse boomkikkers. Erg jammer dat je geen kikkers mag hebben, maar je vader heeft ook wel een klein beetje gelijk vind ik. Maar het blijft natuurlijk wel jammer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja ouders ;)

 

probeer hem eens uit te leggen dat de nakweek

dieren niet in het wild uit te zetten zijn en dat jij graag die beestjs wild om naar te kijken en helpen ze te overleven waar ze et recht voor hebben :)

 

en vakanties denk dat je vriend waar je die vorige kikkers van had verzorgt ook wel die van jou wil verzorgen toch? :)

 

grtzz en als je nog aan het proberen bent succ6 :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×