Jump to content
Sign in to follow this  
Amy

Jammer

Recommended Posts

Hoi,

 

ik vind het heel jammer, maar ik moet uiteindelijk toch stoppen met het houden van baardagamen. Mijn ouders vinden het niet gezond om ze in de slaapkamer te houden en ik kan niet tegen de lucht. Er zijn nog wel meer redenen om te stoppen maar hier heb je toch wel een paar van de belangrijkste.

Ik vind het erg jammer want het ging net zo goeden ik vond de beestjes erg lief, maar het gaat niet meer. :(

waarschijnlijk zijn er weer een paar die het onzin vinden, maar ik hoop dat er nie.t meer zo fel op wordt gereageerd.

Over een tijdje bied ik ze te koop aan + terraria, maar ik wilde dit eerst even laten weten.

 

Groetjes Amy

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi amy

zoals ik al zei

moeilijk maar als het niet gaat

is dit denk ik de beste beslissing

ik hoop dat je een goed thuis voor ze zult vinden

en als we iets voor je kunnen doen

laat je het maar weten

grtjsssssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo amy

dat is nou echt jammer dat je je diertjes weg moet doen,en dat je bang bent dat er rot gereageert gaat worden,het is niet dat je nu staat te springen om ze kwijt te raken.beter hier aanbieden dan ze maar op mp te zetten.ik hoop dat je straks een goed baasje voor ze vind.

anita

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ik vind het echt jammer :( maar het kon gewoon niet meer, ik ga ze nu te koop aanbieden. hier op het forum.

 

groetjes Amy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Amy,

 

ik heb je net een mailtje gestuurd, ik vind het echt jammer voor je dat je ze weg moet doen, maar idd, als je de stank niet wegkrijgt, dan is het niet te doen, zeker niet op een slaapkamer. Ik hoop dat je snel iemand vind die ze wil kopen, enne....ga je dan ook weg van het forum?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik weet niet of ik van het forum af ga. ik vind het altijd wel leuk om dingen bij te leren en dat kan hier ook. En als iemand van het forum ze zou kopen kan ik ze misschien ook nog zien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×