Jump to content

Recommended Posts

hoi esma

jah ik mis het nu al die baardjes het blijft toch kribelen maar ik ga eerst over na denken wat voor 1 ik wil ik wil van die bizonderen mooi gekleuren maar ik moet er nog over na denken.

maar als ik baardjes koop, koop ik bij marc .of bij jou esma(als ik in vlissingen woon :P ) ik koop nooit meer van marktplaats, als jullie het op marktplaat zet zou ik het wel doen maar niet zomaar van mensen.voor mijn ogen vind ik dit echt slechten zaken als er wat mankeerd en dan verkopen somige mensen verkopen als of het een lolie is vindt ik triest.

ik koop bij een erkende kweker of zo daar kan je veel meer van op aan.

 

 

esma zit jij ook op de beurs in breda zondag,ik ga er heen met me broer,

en als je daar sta heb je dan reclame bij je kraam staan voor herkening punten ik zou graag iedereen leren kenden die van het forum daar zijn voor tipss en advies

is altijd welkom.

 

groetjes

ferry

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi ferry

esma komt met ons mee dus inderdaad zullen we er zijn

herkenbaar zijn we zoiezo (foto,s staan op het forum)

ten tweede hebben we stickers van reptie -farm bij ons

en pepernoten op de kraam

kijk even bij beurs den bosch zie je hoe de stand er deels uitziet

tot zondag

grtjsssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Ferry,

 

ik heb net het hele verhaal gelezen, wat vreselijk voor je zeg! Hoe oud waren je baardjes?

 

Ik hoop echt dat je je niet uit het veld laat slaan door deze rotervaring. Als jij idd een gezond baardje koopt bij een goede kweker die van de dieren houdt, dan ga jij heel veel plezier beleven aan je beestje. Je hebt nu bijzonder veel pech gehad.

 

Ik wens je gauw een nieuw lief beestje toe waar je ook heel veel van gaat houden, en heel veel sterkte met het verlies van deze twee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi nia

jah er komen nieuwe jullie hebben me overtuigt maar met de tijd moet eerst sparen ben blute(ligt bij de dieren arts) :blink: en ik ben nu al informatie aan het zoeken en ik heb een boekje over baardjes enzo. en ik moet alleen nog vitemine enzo nog maar dat bestel ik pas als ik ze heb anders staat het maar in de kast.

ik hoop dat ik sterk ben niet dat ik baardjes zie en dat ik gelijk verlieft er op word dan is het foute boel want ik heb geen bodem bedeking(had corbo gelijk weg gedonderd) heb zand besteld bij marc.

dus hopen dat het goed gaat :D

nou ik kan niet wachten tot zondag.

groetjes

ferry

Share this post


Link to post
Share on other sites

zoals gbf al zegt kijk ff bij de fotos van de beurs in denbosch dan zie je hoe de kraam eruit ziet.

Ik ga dus ook weer mee om gbf te helpen

en als je je dan ff voorsteld, kunnen we jou behoeden dat je verliefd wordt (al denk ik dat dat erg moeilijk zal worden :D )

Wel even z\eggen wie je bent he, en niet zomaar voorbij lopen

 

Groetjez esma

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is dat zondag al.

Nemen jullie mijn reus ook nog mee voor verkoop?

Hij moet echt weg, Cizmo wordt steeds gekker op hem, hahahaha

Hij zwaait zich rot in z`n ter, en hij maar knikken, hahahah.

Ik moet zeggen wie mijn nakweek koopt, krijg een supper lieve en sterke baard, hahahah

Laat het nog even weten he mop.

 

knuff wil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sterkte met het verlies, dan is het echt stil he.

 

Knuff wil

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi wil

spreek je morgen nog wel over je reus

die nemen we natuurlijk voor je mee

grtjsssssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi oke zal ik doen esma en als ik het niet kan vinden roep ik heel hard esmaaaaaaa. als je een brul hoor dan ben ik het oke B)

 

 

nia mijn baardjes zijn ong. 3 jaar en 2 maanden.

niet zou oud vind ik.

 

 

groetjes

ferry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×