Jump to content
Sign in to follow this  
nia

Godzilla Wil Wel

Recommended Posts

Ik heb daarnet toch iets geks gezien, en heel grappigs. Ik liet Reign en Godzilla op de grond, en Godzilla begon meteen te zwaaien naar Reign. Toen hij niet reageerde stoof ze op hem af, beet hem een paar keer flink in zijn nek en beklom hem. Hij ging er van door, sleurde haar met zich mee, wist zich los te trekken. Maar steeds ging ze weer op hem af, begon te blazen naar hem, en beklom hem iedere keer.

 

Voor de zekerheid heb ik nog eens gekeken, maar Reign is duidelijk een man en Godzilla duidelijk een vrouw!

 

Wie heeft dit ook weleens meegemaakt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahahaha ike nia, Maar dan wel andersom hee, Cizmo deed dit.

Dena zwaait wel , maar als ze geen zin heb, sleep ze cizmo gewoon mee, tot hij eraf gaat.

Maar cizmo heeft al haar puntjes op haar kop aggebeeten, dus zei heeft daar niets meer.

Dus Cizmo heeft geen hou vast meer bij haar.

Maar bij jou gebeurt het andersom hahahahaah Leuk hoor.

Vind het zo grappig dan ze dat doen.

Cizmo pakt haar ook buiten het terarium, erin dus niet hee.

Je vrouwtje wil maar je man niet hahahaaha

Als zei zwaait hoor je man naar haar te komen om haar te bespringen en te bijten

 

Knuff wil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, dit is echt heel komisch, en Reign is een forse baard, ook groter dan die tengere Godzilla, echt een heel raar gezicht. Ik heb nog eens goed gekeken maar ze is toch echt een vrouw.

Ik moest ook meteen aan die van jou denken toen ik bij je was, dat ze in het terra niks deden maar buiten het terra moest je steeds Cizmo van haar afpakken. Ik hoop dat ze het bij mij ook niet in het terra zullen doen, maar alleen buiten, dan hoef ik ze niet uit elkaar te halen.

 

Wat wel heel bijzonder is, is dat Godzilla zich een paar weken geleden nog liet ondersneeuwen door Reign, vooral bij het eten, hij had alles al op voordat ze nog maar in de gaten had dat ze eten had gekregen. Dat is nu helemaal over, vrouwen aan de top vindt ze!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier is Dena ook de baas, wil ze niet sexen weg wezen Cizmo.

Vandaar dat Cizmo nu z`n jong ziet als nieuwe vriendin, hahahahah

Hier is ook dena de baas en Cizmo moet doen wat zei wilt, hahahaha

Leuk he vrouwen de overhand, hahahahaha

 

knuff wil

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik wil de sexcapriolen van mijn Godzilla met haar Reign nog even onder jullie aandacht brengen, herkent iemand dit?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×