Jump to content
marvin

Misschien Zit De Mijne Hier Tussen?

Recommended Posts

Ik heb contact met een vrouw die 3 mannen heeft zitten, maar ze wil er eentje weg doen, dus ze heeft 3 foto's ervan gestuurd....maar ze zijn te groot om ze hierop te zetten, dus kan ik ze naar iemand toe mailen zodat diegene ze eventjes kan bekijken? :rolleyes:

 

mvg. marvin :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik wil ze graag bekijken voor je voeg me maar toe op msn : flyung_demon@hotmail.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

misschien nog iemand die ze wil bekijken en een oordeel over deze mannetjes wil geven, ben wel nieuwsgierig of bijv. anita of karina dezelfde mening erover hebben als''the lizard''

 

groetjssss :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kunt de foto,s ook verkleinen zodat je ze toch kunt plaatsen

bij forums oa op het forum stat een goed hulpprogrammatje om je foto,s te verkleinen werkt perfect en heel simpel

grtjsssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

neej, ik heb al geprobeerd om ze te verkleinen, maar dan komen ze nog niet op het forum....en karina waar staat je email dan?

 

Groetjssss :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi

stuur de foto,s maar even naar me toe,maak ze niet al te klein anders is er niks meer te zien,ik kan ze dan doorsturen naar karin.ben ben erg benieuwd hoor.en 3 mannen bij elkaar met de paartijd onderweg denk ik dat ze er idd wel zeker 1 kwijt wilen.

anita

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×