Jump to content
Sign in to follow this  
Wil

Nog Drukkies

Recommended Posts

met de grote schoonmaak bij de vakantie huissies, pffff.

 

 

 

Dus vandaag aan de poets, maar werst steeds opgehouden door mensen, die kwam dingen in het huis maaken, dan kwamen er weer colega`s die koffie kwamen zetten en drinken, schoot niet op.

 

 

 

Dus alles weg, en dacht nou opschieten hoor Wil, en promp gaat de deur weer open, dacht oke de TD vooe de voordeur...

 

 

 

Hallo werdt er geroepen...joooo zei ik ben je vergeeten de voordeur te doen met die strip die los hang, hij kwam binnen, en zei zooo ben je aan de grote schoonmaak bezig, yep zei ik en als alles nou hier binnen komt lopen schiet Willetje niet op hee, hij zei hoeveel uur krijg je er voor, ike 4 en moet opschieten, wand het is kort tijd, hahaha, Wat moet je dan allemaal doen met de grote schoonmaak, Pfffff. Kijk maar op de lijst, daar staat alles netjes op, Dacht pffff wat een nieuwschierig manneke is dat zeg, hihihi.

 

 

 

En dit 1x per jaar zei hij, Ja naarjaars schoonmaak, maar ging wel verder hoor, dat geklets, Pfff.

 

 

 

Oke zei hij ik ben de eigernaar van deze woning, en heb er nog 2 hier, 3 dus.

 

 

 

En zie je zo bezig, en wilde je vragen of je parteculier 2x per jaar me huisssies wil doen, en dan voor 8 uur per huis.

 

 

 

Dus heb me NR gegeven en hij gaat me bellen.

 

 

 

Maar was wel laat klaar hoor, was pas kwart voor 5 bij me schoonmoeder waar Ricardo is, Maar ben er lekker blijven eten, dus hoefde niet zelf te koken gelukkig.

 

 

 

Nou morgen weer huissies maar dat is voor de mensen die weggaan.

 

 

 

De schoonmaak blijft tot week 51 en dan weer gewoon maandag en vrijdag.

 

 

 

Nou wens jullie een fijne avond daar.

 

 

 

 

 

 

 

knuff wil

Share this post


Link to post
Share on other sites

En zie je zo bezig, en wilde je vragen of je parteculier 2x per jaar me huisssies wil doen, en dan voor 8 uur per huis.

 

pas op he wil

dat je geen contract bij je huidige baas hebt

dat je dat niet aan mag nemen

in ieder geval sterkte

grtjssssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×