Jump to content
Sign in to follow this  
anita

Ik Ben Er Weer

Recommended Posts

na 4 bewogen dagen in istanbul ben ik echt blij dat ik weer thuis ben.

de gaos is niet te beschrijven.een stad zo groot als half duitsland met 15 miljoen inwoners.als je van schoppen houd is het een aanrader,zolang je maar voor een paar daagjes gaat.de big bazaar,de blauwe moskee,de rivier de bosburus is geweldig.maar je raakt er overspannen.

hopend dat ze zouden zeggen dat mijn ogen niet gelazerd konden worden was valse hoop!ze moesten reken en rekenen,maar ik ben gelijk maandag avond geholpen.de kliniek was prachtig,ze spraken alle talen,en waren echt vreselijk lief en bezorgd om je en zo,niks nep.

dus ja ja,ik leef in een nieuwe wereld nu.alles is groter,kleurrijker en scherper.

niemand had mij ooit gezegd dat ik met bril maar 60% zag.nou schrikken nu dus.maar ze hebben mij zo goed geholpen dat ik zelfs geen leesbril meer nodig heb,en ik kan weer diepte zien,en ben van mijn nachtblindheid af.alles bij elkaar een hoop om te wennen en te verwerken.

maar gelukkig ben ik weer fijn thuis,bij m,n mannetjes en m,n diertjes.nu alles niet meer zo verkleind word zijn ze in 4 dagen gegroeid als kool,lol.

m,n hondje sheilla had het door,levens gevaarlijk,maar ze wilde maar m,n ogen likken gisteren.vreemd maar lief.

groetjes anita

Share this post


Link to post
Share on other sites

blij te horen,dat alles goed is verlopen.

 

een dagje ouder worden is wel leuk,maar waarom moet een mens zijn tanden,gehoor,en zicht verliezen.(van de rest zullen we maar zwijgen)

 

gelukig kunnen ze weel tegenwoordig.(ben ook wel aan een oplapbeurt toe :rolleyes: )

 

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

WELKOM THUIS ANITA

fijn dat je weer terug bent

en ja dat je zicht nu beter is is geweldig he

nooit geweten dat ze daar zoveel meer kunnen als in nederland of belgi

Share this post


Link to post
Share on other sites

he top hoor dat het allemaal zo goed is verlopen.

nu waarschijnlijk nog een beetje laten genezen

beterschap en geniet van je vernieuwde zich

 

groetjez esma

Share this post


Link to post
Share on other sites

ook namens mij beterschap.

en ben blij te horen dat het allemaal zo goed gelopen is

 

grtjsss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×